Olaff Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Hvordan kommer jeg inn på sider?? (og ikke bare si at jeg skal søke for jeg finner det ikke!) Jeg har fiksa innstillingene til GPRS for Netcom da jeg har netcom, og jeg har også fiksa MMS, men jeg får bare: Jeg trykker: Starter opera (www) options open-web page-velg Enter url/tag: www.amobil.no ok http://www.amobil.no/ -could not connect to remote server... jeg har prøvd andre servere også men det går ikke....HJELP MEG!!!
scoom Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Søk på forumet.. Har vore oppe eit par poster om dette emnet før
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Du trenger en egen innstilling for Opera. Altså, en til gprs, en til mms, og en til opera. Bada bing!
Olaff Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Hvor får jeg tak i opera innstillingene???
Olaff Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 ok. Takk. Nå funka det med operas oppsett...
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Litt off topic... Men hvordan er det å surfe med mobil? For eksempel 6600...Noen som har skjermbilder ifra det? (blir litt vansklig å ta printscrn med mobil men )
tadcomp Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Om jeg får mail-adressa di bjaa, skal jeg sende over et par screenshots! (Dumme home.no fønker itte!)
Backbone Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 hva koster det å surfe med opera'en da? har netcom jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå