Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fungerer hwb`s Linksys wireless


Anbefalte innlegg

jeg har nextgentel og har to bærbare pcer som skal kunne surfe trådløst og kommunisere seg imellom også (muligens dele printer også).

 

SEtt hwb.no har et godt juletilbud idag. Linksys trådløst aksesspunkt 54Mbps med 4 ports switch til 750. Prisen er ingen ting å si på. Det jeg lurer på er om denne her vil fungere bra med NExtgentel??

 

Det jeg egentlig lurer på da er om jeg trenger en routerbasert eller et aksesspunkt wireless switch??

 

JEg må jo koble denne linksys saken til netopia routeren fra ngt , så personlig tror jeg dette aksesspunktet fra linksys er det jeg trenger...noen som vet dette sikkert??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har denne boksen og også NGT. Den er faktisk ikke et aksesspunkt, men routerbasert. Denne heter WRT54G mens aksesspunktet heter WAP54G.

 

Jeg har satt opp modemet fra NGT til å videresende alle porter til Linksys routeren. Dette gjør at jeg kun bruker NAT på Linksys routeren og det er enklere å administrere.

 

WLAN fungerer greit, og jeg har ingen problemer med rekkevidden. Har heller ikke hatt andre problemer så jeg kan trygt anbefale denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...