Gå til innhold

Steelseries Arctis 7 2019 Edition hos Elkjøp romjulssalg


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er ute etter et enkelt trådløst headset til gaming og ser Elkjøp selger Steelseries Arctis 7 2019 edition til 799. Men når jeg ser på produktnummeret, 61463, så ser det ut til å være det gamle og ikke 2019 versjonen. Prøver Elkjøp å lure folk her eller er det mer sannsynlig at det er en feil på siden deres?  :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei,

 

Jeg er ute etter et enkelt trådløst headset til gaming og ser Elkjøp selger Steelseries Arctis 7 2019 edition til 799. Men når jeg ser på produktnummeret, 61463, så ser det ut til å være det gamle og ikke 2019 versjonen. Prøver Elkjøp å lure folk her eller er det mer sannsynlig at det er en feil på siden deres?  :hmm:

 

Ville heller tatt å sendt dem en melding på facebook / eventuelt en annen kanal og høre hva som skjer. Er nok en feil i systemet. 

Lenke til kommentar

EAN-koden som er oppført på siden til elkjøp er: 5707119035934

Samsvarer med Arctis 7 2019 edition. Sånn forresten. Ikke utenkelig at de tok en enkel "copy-paste" fra det forrige headsettet på spesifikasjoner.

 

Har selv bestilt dette på salget. Blir returnert hvis det ikke samsvarer med siden. Er levert postgangen så får det vel til uka.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...