Fnygaa Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 har et lite luxus problem her :S hver gang jeg trykker *open* på cd-rom eller cd-brenner restarter pc'en min seg. har noen peiling på hva som er galt, hvordan kan d fikses??
356speedster Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Sjekk at alle kabler sitter skikkelig montert.
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 (endret) Åssen PSU har du? Muligens _LITT_ lite strøm EDIT: Eller Qtec Endret 19. desember 2003 av P@yNe
Frugy Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Hvis ikke kablene er skikkelig montert : 1.Sjekk kablene for tydlige stygge merker osv. Hvis dette er tilfelle bytt kabler. 2.Sjekk pinnene på cd-rom/brenner. 3. Prøv å bytte kablene.
leifkris Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Prøv å nappe ut ide kablene, men la strøm kablene stå i. Se om problemet vedvarer. Da vet du i det minste om det er et strøm problem
Frugy Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 EDIT: Eller Qtec Litt OT :Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye i mot qtec. Jeg har qtec og det funker helt fint. Har ingen problemer med det og det er helt digg å jobbe inne i kabinettet.
JoKr Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Litt OT :Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye i mot qtec. Jeg har qtec og det funker helt fint. Har ingen problemer med det og det er helt digg å jobbe inne i kabinettet. Det er fordi PSU er kjent til å være av lav kvalitiet, ikke selve kabinettet. Dette høres ut som et strømrelatert problem (som hørest ut til å være helt på kanten av det som burde være mulig å starte maskina med(?) ) så idé'en om å trekke ut IDE'n og prøve hørtes bra ut.
WeeR Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 EDIT: Eller Qtec Litt OT :Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye i mot qtec. Jeg har qtec og det funker helt fint. Har ingen problemer med det og det er helt digg å jobbe inne i kabinettet. Enig, bruker Qtec mye i jobbsammenheng og synes Qtec får litt vel mye pepper..
WeeR Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Litt OT :Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye i mot qtec. Jeg har qtec og det funker helt fint. Har ingen problemer med det og det er helt digg å jobbe inne i kabinettet. Det er fordi PSU er kjent til å være av lav kvalitiet, ikke selve kabinettet. Dette høres ut som et strømrelatert problem (som hørest ut til å være helt på kanten av det som burde være mulig å starte maskina med(?) ) så idé'en om å trekke ut IDE'n og prøve hørtes bra ut. Greit nok at Qtec poweret er av dårlig kvalitet, men man må ikke glemme at ikke alle overclocker og har en masse disker og katoder osv.. De fleste har 1 disk, 1 dvdrom og 1 brenner for eks, og da er ikke 300W poweret til Qtec for dårlig..
sveinsel Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Høgreklikk Min datamaskin velg Egenskaper=>Avansert=>Oppstart og gjenoppretting=>Instillinger=>Ta vekk hake på Start på nytt automatisk. Og seeee.......
Fnygaa Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 ser ut som d virker fint nå ---> takk for hjelpen folkens. (ps: har en flunk ny chieftec 300watt psu)
Snorre123 Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Lag bedre topic neste gang... (se retningslinjer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå