Gå til innhold

Lenovo X260 pg X280 går i Dvale etter 2 minutter, uansett.


Anbefalte innlegg

Hei, har en bruker som skal ha fikset en feil hvor maskinen hans mens den er i docking, går i dvale etter 2 minutter. Det gjelder brukeren sin X260 og min X280.. Det er ingen andre slm klager på dette. Og alle skal ha samme GPOer. Jeg har W10 1809 og brukeren 1803. Alle drivere og firmware på docking er oppdatert. PCene står til høy ytelse. Noen som har en kjapp løsning på dette? Har absolutt ikke tid selv til å feilsøke det til i morgen tidlig. Som brukeren skal ha det fikset til. grunnet andre ting som er kritiske jeg sitter med akkurat nå ? setter pris på tips pm noen jar vært borti dette før. Strømstyringsinnstillinger er sjekket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Lenovo et eget "optimiseringsprogram"? Har vært plaget med dette på noen Fujitsu Esprimo. Ikke dvale, men slo av skjerm og låste maskin. Avinstallerte programmet, og gikk inn via kontrollpanel-strøm og valgte å sette tilbake til standardinstilling. Det kom tilbake etter en stund siden Fujitsu sitt oppdateringsprogram var satt til å oppdatere automatisk, så måtte slå av det også. Etter det roet det seg.

Lenke til kommentar

Har Lenovo et eget "optimiseringsprogram"? Har vært plaget med dette på noen Fujitsu Esprimo. Ikke dvale, men slo av skjerm og låste maskin. Avinstallerte programmet, og gikk inn via kontrollpanel-strøm og valgte å sette tilbake til standardinstilling. Det kom tilbake etter en stund siden Fujitsu sitt oppdateringsprogram var satt til å oppdatere automatisk, så måtte slå av det også. Etter det roet det seg.

Du er kanskje inne på noe her.. Begge maskinene ble tanket med image, og deretter system update av lenovo. Skal gå igjennom lenovo driver installasjoner og se om det er noe med strøm eller vifte eller batteri eller lignende. Men er kun system update av software iallefall. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...