Gå til innhold

SX1 på MPX.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SX1 har ikke kommet inn, men satser på at den gjør det i dag. Dagen er lang :)

Tror nok MPX gjerne vil være de som er først ute med SX1, så de skifter nok status med en gang den er på lager (om ikke den har blitt forhåndsbestilt så mye at den er utsolgt)

 

Har bestilt den selv, så håper den blir levert fra dem i dag så jeg får den på mandag.

Lenke til kommentar
Jo, den har kommet inn. MPX bekrefter at pakken står på lageret, de har bare ikke fått oppdatert systemet sitt enda :)

Storveis :D Litt off-topic, men kan ikke tenke meg det finnes no topic som ville funket bedre å spørre i: Leverer posten sine "Hjem på kvelden" leveringer på lørdager også? eller bare mandag - fredag?

Lenke til kommentar

MPX er noen lurendreiere, og jeg har en mistanke om at det de driver med ikke er helt lovlig. De pleier alltid å sette datoen tidligere enn andre konkurenter, og sikrer seg på den måten masse forhåndsbestillinger. De er selv fullstendig klar over at datoen er urealistisk, og utsetter bare datoen hele tiden.

 

Det er ingen spesiell grunn til at MPX skal få inn ting tidligere enn andre. Når det kommer til Norge kommer det til alle som vil ha stort sett.

Lenke til kommentar

skrev mail til mpx, fikk dette som svar:

 

Hei

Datoene som legges ut på vår web er de vi får fra våre leverandører.

Det er Jul og det medfører desverre forsinkelser. De har ikke rukket å levere til oss i dag, derfor ble datoen flyttet

 

 

Molna: skrev de til deg at de hadde den på lager?

Endret av arehei
Lenke til kommentar

bestill fra alle butikkene...

enkelt og greit.

jobber selv i posten.du tar den pakken som kommer først.og når det kommer flere senere bare ber du dem sende dem i i retur.

enkelt og greit

jeg har aldri blitt belastet noe ekstra for dette.

 

levering på døren..

er bare be den som leverer å ta den emd på postkontoret...

og stikke ned der å be dem sende den i retur..koster ingen ting

Endret av eirikd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...