Gå til innhold

SMS på feil mottaker ( Mate 20 pro )


LED2

Anbefalte innlegg

Hei, dama har et litt merkelig problem med sin telefon. Når ho mottar SMS fra feks sin pappa så kommer den inn på 2097 ( Lege ) Da får man jo ikke svart direkte utenom og gå ut av meldinga for og inn på pappan sin "tråd" for og svare riktig plass. Dette skjer med flere mottakere. feks fra dattera så kommer SMS inn på en reklame SMS . Og på ei venninde sin "tråd" så kommer det reklame fra Bonprix.

På fagforbudet sin tråd kommer det SMS fra foreldre i klassa til ho eldste dattera. Dette er HELT kaos. 

Noen som har noen ide? Jeg har slettet og lakt inn sikkerhetskopi på nytt. Har også slettet reklame SMS osv osv. Ringte Telenor, men dem skjønte ikke noen ting..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere gått gjennom kontaktene og sett at alt er riktig der? At det ligger kun en kontakt av hver og at nummeret til kontaktene er riktig?

Og at det ikke er lagret noen kontakter med kun nummer, ikke navn?

 

Jeg var borti det samme for flere år siden og da var det noe kluss med hvordan kontaktene var lagret. Husker selvsagt ikke nøyaktig hva det var....

 

Hvis kontaktene ligger både lokalt på telefon og på Google, enten slett de som ligger lokalt, eller velg at kun de fra Google skal vises/brukes.

Lenke til kommentar

Skal få sjekket opp dette :) Takk så langt :) 

Har dere gått gjennom kontaktene og sett at alt er riktig der? At det ligger kun en kontakt av hver og at nummeret til kontaktene er riktig?

Og at det ikke er lagret noen kontakter med kun nummer, ikke navn?

 

Jeg var borti det samme for flere år siden og da var det noe kluss med hvordan kontaktene var lagret. Husker selvsagt ikke nøyaktig hva det var....

 

Hvis kontaktene ligger både lokalt på telefon og på Google, enten slett de som ligger lokalt, eller velg at kun de fra Google skal vises/brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...