KnutValentino Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 (endret) Hos Kundeservicen som jeg nettopp snakket med så skal denne funksjonen fungere fint hos han. Men når jeg selv forsøker å sende en såkalt "sikker melding" via nettbanken hos Storebrand så får jeg kun opp følgende beskjed: Error 404 HTTP Web Server: IBM Notes Exception - Entry not found in index Noen som selv vet hva dette kan skyldes og hva jeg kan gjøre for å få ordnet opp i det? Er det en spesiell programvare jeg trenger å ha installert eller aktivert i nettleseren? Forøvrig får jeg samme feilmelding i både Chrome, Firefox og Explorer. Endret 3. desember 2018 av KnutValentino
Sokkalf™ Skrevet 4. desember 2018 Skrevet 4. desember 2018 Feilen kommer fra serveren. Følgelig er det feil hos Storebrand, ikke hos deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå