Gå til innhold

Oppgradere Tesla Model X 90D 2016 fra AP1 til AP2


Ferskenfrukt

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, er dette mulig? Evnt. noen som vet pris?

 

Hva må også evnt. byttes under oppgraderingen til AP2 fra AP1?

 

Noen som bruker AP1/AP2 i dag og kan beskrive feelingen og hva den store forskjellen er, samt om det er verdt å oppgradere fra AP1 til AP2.

 

Spør om dette da jeg har funnet en 2016 Model X 90D jeg synes virker bra, men den har "bare" AP1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som overskriften sier, er dette mulig? Evnt. noen som vet pris?

 

Hva må også evnt. byttes under oppgraderingen til AP2 fra AP1?

 

Noen som bruker AP1/AP2 i dag og kan beskrive feelingen og hva den store forskjellen er, samt om det er verdt å oppgradere fra AP1 til AP2.

 

Spør om dette da jeg har funnet en 2016 Model X 90D jeg synes virker bra, men den har "bare" AP1.

 

Nei det kan du ikke. Eller for å sitere Tesla på det, "det er billigere å kjøpe en AP2 bil enn å oppgradere". De kommer altså aldri til å gjøre det. 

 

AP2 er langt bedre på de fleste områder, AP1 utvikles mer eller mindre ikke mer pga avsluttet sammarbeid med mobileye. Jeg har hatt begge to. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det kan du ikke. Eller for å sitere Tesla på det, "det er billigere å kjøpe en AP2 bil enn å oppgradere". De kommer altså aldri til å gjøre det. 

 

AP2 er langt bedre på de fleste områder, AP1 utvikles mer eller mindre ikke mer pga avsluttet sammarbeid med mobileye. Jeg har hatt begge to. 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...