inaktiv000 Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Har vært syk siden lørdag, litt surt å finne ut av alt dette først nå... Men: på NRK.no, NETT-TV kan man finne masse gratis klipp fra f.eks. Åpen Post, Lille Lørdag, og alt det bra de faktisk har lagd Greit å ha hvis jula blir kjedelig
tigerdip Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 ....og hvis du har NGT kan du se på metropol tv arkivet også.
Dʋgɢtung Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Mener å huske at Metropol TV var den definitivt dårligste kanalen jeg noen gang hadde sett jeg, da vi hadde den. Bare disse råttne russiske og andre østeuropeiske og asiatiske kanalene som var mer sugne. Har Metropol TV kanskje noen klipp fra andre kanaler?
oizann Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Angående de klippene,noen som vet hvordan man får lagret dem på hd ?
PoleCat Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Angående de klippene,noen som vet hvordan man får lagret dem på hd ? WM Recorder --> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=153981&hl=
EG-s Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 eneste bra med metropol var at de sendte letterman. Savnet det veldig, men heldigvis har en nrk2. Må si de veldig bra ang. filmer.
oizann Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Angående de klippene,noen som vet hvordan man får lagret dem på hd ? WM Recorder --> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=153981&hl= Takk,funker utmerket
IceCool Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Får ikke til å recorde med jevn kvalitet, lyden begynner å lagge, hvilke settings bruker dere? Har 1024/256 ADSL og hvis jeg spiller av klippene bare for å se dem fra nettet så går det helt fint, men med recorderen i drift så blir media vinduet 200% størrelse og lydlagg når jeg spiller av det som ble recordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå