Jakartabebopp Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 kansje en god idé å ha specsene i profilen, zeptic? alt for dårlig score med de specsa der, ihvertfall ..
Zeptic Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 kansje en god idé å ha specsene i profilen, zeptic? alt for dårlig score med de specsa der, ihvertfall .. Hm, om det er fordårlig score, så lurer jeg virkelig på hva jeg kan gjøre for å få maksimal score
Cain_85 Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 (endret) skjerp dere! jeg får 12000 med oppsettet i profilen min.. da burde dere klare mer.. uannsett så tror jeg det finns mange slike tråder fra før av.. Edit: jeg klarte 12000 med XP 2400+ og bare én minne brikke.. og selvfølgelig resten av oppsettet Endret 19. desember 2003 av Cain_85
Endre Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Hm, om det er fordårlig score, så lurer jeg virkelig på hva jeg kan gjøre for å få maksimal score Send PC-en til meg, så skal jeg fikse et par høye scores du kan skryte av. Kan være så mangt...
ostepopp Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 En ting jeg kom på. Har du stilt inn alt riktig i biosen? Eks: Forandret på fastwrite(on/off)? At rammen kjører på 100% av fsb?...
Zeptic Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 En ting jeg kom på. Har du stilt inn alt riktig i biosen? Eks: Forandret på fastwrite(on/off)? At rammen kjører på 100% av fsb?... Fastwrite står på enable det med minnet har jeg ikke rørt noe av. oppdaterte biosen i går. Alt skal stemme der.. Men det med fastwrite var jeg litt usikker på. På kontrollpanelet har jeg fastwrite på "on"
ostepopp Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Prøv med fastwrite OFF, fikk mye mer 3dmarks her med den av iallafall.
Zeptic Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 I bios har jeg følgende.. (er også itvil hva det skal stå på) AGP aperture sice (mb) jeg har det på 128 FSB spread spectrum: 0.50 % AGP spread spectrum: Disable og da fast write på: enable som sagt.
The Rock Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Kjør en 3Dmark03, fatter ikke hvorfor alle skal avhenge seg etter en dritgammel test som 01SE, den er jo beregne for DX8. Om du får rundt 5400 +++ på 3dmark 03 så stemmer det. Fordi mange spiller er nettopp Dx 8.1 ....
MistaPi Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 3DMark2001 er veldig CPU/system begrenset med dagens midrange og hig-end skjermort med default instillinger, så oppsettet av systemet og windows kan ha stor påvirkning på resultatet.
Merlin Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Sier bare en ting. Får du dårlig resultat nå som du laster ned 3Dmark 03 så er det en av disse tingene trolig: - Skjermkort drivere (Last ned de nyeste Catalyst eller Omega) - Hovedkortdriverne er ikke 100% installert. Du glemte en ting: Still alt på High Performance og application preferrence. Dette er veldig viktig for fok å vite som aldri har kjørt det før.
Merlin Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Hm, om det er fordårlig score, så lurer jeg virkelig på hva jeg kan gjøre for å få maksimal score Send PC-en til meg, så skal jeg fikse et par høye scores du kan skryte av. Kan være så mangt... Offtopic: snart 3000 posts på deg jo e.n.dre
MistaPi Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Du glemte en ting: Still alt på High Performance og application preferrence. Dette er veldig viktig for fok å vite som aldri har kjørt det før. Hvorfor stoppe der, hvorfor ikke redusere kvaliteten enda mer med å sette oppløsningen til 320x200.. Det er balanced instillinger (high quality texture preference og mipmap detail level)som er vanlig å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå