Gå til innhold

PG348Q problem med fabrikkinnstillinger.


Oddey86

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Kjøpte for litt siden en brukt PG348Q, denne har fått et problem med å endre alt i settings på skjermen.

 

Klarer ikke endre HZ, farger eller noe. Så den står fast i fabrikkinnstillingene, noen som har tips til hva som kan fikse problemet, har ikke kvittering så har ikke mulighet til å returnere skjermen på garanti (tror jeg)?

 

Og ja, har god kunnskap rundt data så har testet bytting av kabler, oppdatere drivere til skjermkort, testet med endringer på både skjerm, nvidia brukerpanel og windows skjermer.

 

Har også 3x PG279Q, så skal ikke være noe hokus pokus i forhold til disse å sette dette opp.

 

Så, noen som har noen nye tips? Alle tips tas godt imot! :D.

 

Mvh

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er gpu drivere, da det er samme problem på begge pcene jeg har. Kan prøve når jeg kommer hjem.

Kontakter evnt asus og hører om hjelp via serienummer hvis ikke det funker.

 

Kjøpte den brukt som nevnt tidligere, fikk ikke kvittering når jeg kjøpte i7 5960x av deg heller, ikke uvanlig :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er gpu drivere, da det er samme problem på begge pcene jeg har. Kan prøve når jeg kommer hjem.

Kontakter evnt asus og hører om hjelp via serienummer hvis ikke det funker.

 

Kjøpte den brukt som nevnt tidligere, fikk ikke kvittering når jeg kjøpte i7 5960x av deg heller, ikke uvanlig :)

Godt du vet at den er kjøpt på digitalimpuls da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...