Gå til innhold

App for registrering av deltakere?


Anbefalte innlegg

Heisann! Finnes det en basic app som brukes til å registrere ankomst til ulike anledninger?

I dette tilfellet gjelder det i en resepsjon, der vi ønsker (via en app) at personene selv registrerer oppmøte. 

 

Viktig: 

- Må være brukervennlig og svært raske registreringer.

- Registrere for eksempel kun navn og fødselsdato. 

- Ingen andre enn administrator kan ha tilgang til registreringsinformasjon om andre deltakere. 

 

Takk på forhånd :) 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Finnes det en basic app som brukes til å registrere ankomst til ulike anledninger?

I dette tilfellet gjelder det i en resepsjon, der vi ønsker (via en app) at personene selv registrerer oppmøte. 

 

Viktig: 

- Må være brukervennlig og svært raske registreringer.

- Registrere for eksempel kun navn og fødselsdato. 

- Ingen andre enn administrator kan ha tilgang til registreringsinformasjon om andre deltakere. 

 

Takk på forhånd :)

 

Er du villig å betale for dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte litt på deg her idag da jeg faktisk er på utkikk etter noe lignende selv - og ble litt nysgjerrig.

 

Det finnes løsninger med RFID tracking om det er noe du er ute etter, men det er vell gjerne litt avansert om du bare skal bruke det et par ganger, ikke minst dyrt. Kan også kombinere RFID med Cvent, bruke Cvent for check in og registrering også RFID for å "følge" med på hva rom folk går inn i og hva tidspunkt de går og kommer på. RFID er ikke billig, sånn som jeg har forstått det.

 

Snakker egentlig om noe jeg ikke har så mye kunnskap om, så dobbelsjekk selv.., men fikk beskjed av en venn som er i USA på en UDOT konferanse og sånn som jeg forstod det på han så var det sånn det funka.

 

https://www.smartmeetings.com/technology/89782/event-registration-and-check-in-apps

 

Denne her linken er verdt å sjekke ut..

 

Lykke til, håper det hjalp bittelitt ihvertfall. Linken har noe litt mer enkle muligheter..

Endret av Bad Dog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...