Gå til innhold

Hjelp til PC med Intel Core i9-9900K/GTX 1080ti/32 GB RAM


Anbefalte innlegg

Halloen :) Jeg kjøper ny PC hvert tredje og fjerde år, og er håpløst utdatert på å vite hva som er kompatible komponenter.

 

Ønsker å kjøpe meg en ny PC (ferdigbygd) til rundt 25000 og den skal brukes til Lightroom / Photoshop / Premiere Pro 4K videoredigering og spilling.

 

Bladd meg gjennom Komplett og Multicoms ferdigbygde oppsett, men siden jeg ikke vet hvilke komponenter som matcher til hva, så stopper det opp på konfiguringen. 

 

Så, hva er en bra PSU / MB / HDD / SDD til Intel Core i9-9900K + GTX 1080ti + 32 GB RAM?

 

Gjerne også tips til bra brand GPU 

 

Om prisen bikker 25000 får så være. 

 

Tips mottas med stor takk! 

Endret av AtomSmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
 

 

  •  

 

 

29.769,00 kr

 

:xmas: 

 

Ble litt over 25k da. Du kan jo vurdere å gå for 16 GB ram først, for å se om det holder...

 

1080ti får man kjøpt brukt for 5500-6000kr med den beste kjøleren.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Fantastisk! :) 

 

Takker så mye :)
 

 

 

 

 

  •  

 

 

29.769,00 kr

 

:xmas: 

 

Ble litt over 25k da. Du kan jo vurdere å gå for 16 GB ram først, for å se om det holder...

 

1080ti får man kjøpt brukt for 5500-6000kr med den beste kjøleren.

 

Lenke til kommentar

 

Har du erfaring med denne fra før? Er selv ganske fornøyd med BeQuiet, så lurer på om jeg også skal gå for beQuiet.
Er det noe bedre med denne kontra andre i samme prisklasse?

Lenke til kommentar

Ville heller smelt til med 2080ti når en først bruker såpass da den gir merkbart økning fra 2080/1080ti.

 

Ikke gitt at det er gjenværende generøsitet i budsjettet til det etter å ha svidd av over 6k på cpu.  :hmm:

1080 Ti holder en liten stund til. Kan alltids selge med grei fortjeneste og bruke mellomlegg for et

2080 Ti på et senere tidspunkt om det er ønskelig. Personlig føler jeg at det er litt kjipt å legge så mye

ekstra cash i noe som ikke man får utbytte for rent 100%. Foreløpig. Tenker da på raytracing.

 

Skal og eller må man ha det ypperste av det yppe er det en annen sak. 

Endret av niqen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...