Gå til innhold

Rødt lys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ikke satt på en formye feste skrue mellom hovedkort og kabinettet? Hvis du har gjort det kortslutter den kretser på hovedkortet og du kan få det problemet du har nå.

 

Hadde noe lignende problem som deg med en PC, bare da hadde jeg fått defekt hovedkort så Komplett sendte meg et nytt, defekt det også :mad: . Så sendte jeg tilbake PC'n til de så satt de inn nytt uten noen form for ekstra kostnader(utenom tid da :p )

 

Er bildet ditt av den CPU'en helt fucka eller ser det ut som siden av core er knust? Ser du på prosessor kjerna selv ser du lett om den er knust eller ikke.

 

Du kan prøve å starte maskinen utenfor kabinettet, bare sette alt av de viktigste delene utenfor kabinettet, koble sammen og se om den starter.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Jeg ville sendt både cpu og hovedkort i retur uten en alt for fordypende forklaring i tilfelle feilen er fra din side.. eller kanskje bare sendt hele pc'n inn og sagt at du ikke får opp skjermbilde med nåværende eller et annet skjermkort. og bedt de fikse det :) så slipper du knote noe mer, også blir problemet fikset!

Lenke til kommentar
Send hovedkortet inn hvis du får samme problem med en annen skjerm og et annet skjermkort.

 

Og hvis feilen er på hovedkortet betaler som oftest webshopen(iværtfall komplett og mpx) alle kostnader, frakt, test og du får et nytt HK.

Skulle jeg ikke sende inn både CPU pg HK?

Har ikke lest igjennom hele tråden. Men hva er galen med CPU'en din?

 

Edit: Leste igjennom nå, og det høres ikke ut som om det er noe galen med CPU'en din, høres helt normalt ut. Men du kan jo altids prøve med en annen CPU.. Unansett om det er noe defekt, som det ser ut til å være ville jeg nok sendt inn hele PC'n til dit du har bestilt det fra.

 

Har ikke lastet ned xls fila med opsettet ditt, men har du NF7, NF7-S eller NF7-M? Hadde akuratt samme prob med et NF7-M kort.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...