Gå til innhold

Mobilklokke til barn - anbefaling


Anbefalte innlegg

Vi vurderer å kjøpe mobilklokke til sønnen vår på 8 år. To av vennene hans hadde det tidligere men de gikk istykker. Har også lest at flere av de hadde store sikkerhetshull tidligere. Er derfor litt skeptisk til om det er noe som er bra nok. Og leser jeg anmeldelser er flere misfornøyd med byggekvaliteten, respons på skjerm etc. Er det noen som har slik klokke til barnet sitt og har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen grunn til at dere ønsker klokke istedetfor feks en nokia knappetelefon?

Sønnen min er veldig klønete og glemsk så er redd den telefonen enten går i bakken eller blir glemt igjen et sted. Forøvrig har jeg to smarttelefoner liggende så er jo fristende å gi ham det. Bare sperre for spilling i visse tidsrom. Men én klokke sitter jo på armen og blir ikke borte uten videre

Lenke til kommentar

Denne testen er nesten ett år gammel, men jeg stiller meg tvilsom til at det har blitt noe bedre, da ingen av de store er på banen enda.

 

https://www.aftenposten.no/digital/Testen-av-klokkene-for-barn-ble-kalt-svart-urovekkende-Na-er-de-testet-pa-nytt_-og-resultatet-er-like-ille-10874b.html

 

Jeg tror nok vanlig telefon er veien å gå (eventuelt en smartphone med nedlåsning)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...