Gå til innhold

Nytt skjermkort Før Jul!


defzx

Anbefalte innlegg

Ja GodDagen Og God Jul :xmas: !

 

Meg Og en Venn sitter her og skal ha nytt Skjermkort Nå!

Vi Skal bruke ca 1300kr hver. Vi skal ha 2 av samme.

Vi spiller En God del CS. Og litt nfs:u.

Ja vi vil gjerne ha kortet før julaften, slik at vi kan sitte og spille hele rom jula.

Det kortet vi har sett litt på er: Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis 128MB "Fireblade Edition". Vi så også litt Noen nvidia kort men de har ikke den store ytelsen forhold til ATI. Har dere noen anbefalinger? eller noen meninger om dette kortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke vi allverdens av penger rett før jul, må jo tenkte på julegaver og slikt også. så jeg tror det for holde med 1500 hver.

Men er det noen som har noen tester av dette kortet?

På det kortet jeg har nå geforce3 ti 200 er abeslutt ingen støtte for overklokking, bare jeg øker med 1 så kommer det artifacts. Hadde håpt jeg kunne ha det litt gøy med overklokking og sånn. er det no bra vifte på kortet?

Lenke til kommentar

Det går fint ann å putte dette skjermkort nedi agp4x slot?

 

Edit: HMM altså, vil det kortet funke med et litt eldre agp 4x hovedkort?! Jeg har et 2 år gammelt hovedkort med 512 sdram. Det heter MSI k7t Turbo2. Trenger et svar fort! har allerede bestilt skjermkort!!

Endret av defzx
Lenke til kommentar
På det kortet jeg har nå geforce3 ti 200 er abeslutt ingen støtte for overklokking, bare jeg øker med 1 så kommer det artifacts.

Hmmm, jeg har Gforce3 Ti200 64DDR. Og jeg kan overklokke ganske greit med det.

Jeg bruker RivaTuner 2.0. Har økt Core Clock til 220 og Mem Clock til 500.

Endret av mariushaugan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...