Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Enkel babygym stor prisforskjell - kvalitet?


Anbefalte innlegg

Jeg finner en enkel rimelig babygym i en nettbutikk, men blir litt engstelig med tanke på at den er så billig. Den koster kun 140 kroner. i andre typisk norske butikker koster de minst det dobbelte. 

 

Grunnen til at jeg blir engstelig er tanken på giftstoffer eller annet farlig i leker. Når det er så billig, og man får det man betaler for ... noe grunn til å bli engstelig eller er alle leker trygge nå?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du link til det du tenker å kjøpe?

 

Hva med finn.no? Finner mye god kvalitet til en ålreit penge der.

 

Vi har denne som jeg lenket under, kjøpte på tilbud når vi kjøpte den til samme pris som den er på nå. Jeg personlig synes den var dyr den gangen, men jeg er som deg engstelig for at ting skal være farlig, og da ble det denne.

 

https://www.jollyroom.no/leker/babyleker/babygym/babygym-kanin-gra

 

Eks fra finn:

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130585898

Endret av fiskerdigg123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man følger logistikken tilbake til produksjonslinja så finner man nok ofte ut at den samme fabrikken som lager baby reder som "mama mama" selger for 2000,- som også lager kattesenga Biltema selger for 49,-. Same shit, different label.

 

Jeg foreslo slikt når dama begynte å bruke latterlige summer på babyutstyr, men ble skjelt huden full. Så vi har babyseter til 6000 spenn, barnevogner verdt en liten bil og baby hengekøy som koster like mye som dobbeltsenga vår.

 

Er det hobby så ér det hobby :p

Lenke til kommentar

Hvis man følger logistikken tilbake til produksjonslinja så finner man nok ofte ut at den samme fabrikken som lager baby reder som "mama mama" selger for 2000,- som også lager kattesenga Biltema selger for 49,-. Same shit, different label.

 

Jeg foreslo slikt når dama begynte å bruke latterlige summer på babyutstyr, men ble skjelt huden full. Så vi har babyseter til 6000 spenn, barnevogner verdt en liten bil og baby hengekøy som koster like mye som dobbeltsenga vår.

 

Er det hobby så ér det hobby :p

Godt det ikke bare var meg det gjaldt nei. 

 

Jeg var veldig fornøyd den dagen jeg kom ut fra barnas hus rundt 17000 kroner fattigere, og hadde i all hovedsak fått med meg en vogn og et bilsete. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du link til det du tenker å kjøpe?

 

Hva med finn.no? Finner mye god kvalitet til en ålreit penge der.

 

Vi har denne som jeg lenket under, kjøpte på tilbud når vi kjøpte den til samme pris som den er på nå. Jeg personlig synes den var dyr den gangen, men jeg er som deg engstelig for at ting skal være farlig, og da ble det denne.

 

https://www.jollyroom.no/leker/babyleker/babygym/babygym-kanin-gra

 

Eks fra finn:

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130585898

 

Her er link til den jeg tenker på. Mystisk billig siden alt annet er så dyrt. Er førstegangsfar så er jo nervøs for alt mulig!

 

Hvis man følger logistikken tilbake til produksjonslinja så finner man nok ofte ut at den samme fabrikken som lager baby reder som "mama mama" selger for 2000,- som også lager kattesenga Biltema selger for 49,-. Same shit, different label.

 

Jeg foreslo slikt når dama begynte å bruke latterlige summer på babyutstyr, men ble skjelt huden full. Så vi har babyseter til 6000 spenn, barnevogner verdt en liten bil og baby hengekøy som koster like mye som dobbeltsenga vår.

 

Er det hobby så ér det hobby :p

 

hahaha ler masse her. Det må jo kunne finnes grenser vel? Vi har hatt våre samtaler om dette i heimen, men her veier heldigvis begge sine stemmer like mye. Så vi kan snakke oss til enighet. Noen få ganger vi ikke klarer det, så får hun rett en gang og jeg en annen. 

 

Godt det ikke bare var meg det gjaldt nei. 

 

Jeg var veldig fornøyd den dagen jeg kom ut fra barnas hus rundt 17000 kroner fattigere, og hadde i all hovedsak fått med meg en vogn og et bilsete. 

 

 

hehe ja egentlig kan jeg kanskje skrive det samme til deg som til han over her hahaha :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...