Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satire?

 

Jeg tenker at du må i utgangspunktet strekke strikken langt på dette temaet.

 

Lenge har nordmannen blitt hysjet ned. Det er ikke det som er den norske sjela. Vi blir opphisset av vår egen natur, vi lever i pakt med det norske klimaet. vi er stolte, vi er patriotiske.

 

Ingen vil høre en kastrert visjon for Norge. Om det faktisk er den ekte visjonen folk har, så skjønner vi veldig fort når det er kastrert.

 

Jeg vil heller høre folks overdådige bilder av et sterkt Norge. For meg er det en science fiction cyborg vikingpunk metropolis, litt sånn som der Thor bor i marvel filmene. Det hadde vært noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er personifiseringen av nasjonalismens krampetrekninger i det den dør.

 

Fremtiden er globalisme, og det er ingenting vi kan gjøre for å stoppe det.

 

Jeg tror at nasjonalismen vil bli enda sterkere i fremtidens globalistiske verden. Fordi det vil kun være nasjonalister som krever sin rett. De rene globalistene vil bli overkjørt, fordi de har ingenting å stå for. De er så multikulturelle at de kler seg i bunad om vi ber om det, fordi de vil vise hvor flinke de er til å tilpasse seg. Dermed vil det bli en nasjonalistisk herskerklasse, og en underdanig identitetsløs genderfluid underklasse.

 

Og alle kvinnene vil heller ha nasjonalister. Fordi det er bedre å være en av mange kvinner som ligger med en dominant alfa, en å være den eneste kvinnen som ligger med en formløs beta.

Endret av Fasiten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

God vits.

 

Jeg ser bare ingen nyttefunksjoner for nasjoner, og trur de vil fases ut etter hvert.

Det er lov å mene. Det er bare så rart å si det når vi bor rett ved siden av Sverige, vi kan se på Paris og London, til og med Oslo, enkelte steder. Vi ser hvordan hvite globalist ateist, fullstendig identitetsløse gutter, sovende nordmenn i selvfornektelse. Vi ser hvordan dem har det i konkuranse mot tradisjonelle islamske gutter som holder fast ved sin kultur. De blir utryddet. De kan ikke få seg en sympati handjob, med mindre det er fra samme kjønn. HvordaHvordan i alle dager skal disse usje inn en globalistisk gullalder?

 

 

Det er enten den norske stat eller den islamske stat på lang sikt.

Endret av Fasiten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke her. Det er derfor vi har nasjoner og grenser.

Jeg tror ikke dette i seg selv er nok.

 

Islam har faktisk em visjon. Folk sier at min visjon er skummel, makan til pingler, men islam har en helt egen visjon. Det var en kar for litt tilbake som skrek og bar seg om fascisme og farlige ideologier, tipper han sitter pent i ro når muslimene forkynner.

 

Dette er et problem. Dette moderne multikulturelle og globalistiske, det er bygget på sand. Det er svakt og uten rot. Det er identitsløst, noe for sjeleløse maskiner. Det er noe unorsk over det. Det er noe underlagt og taperaktig med det. Folk kan kritisere islam, men de har i hvertfall en visjon, det er en forferdelig visjon som vil tvinge folk til å leve som ørkenbarbarer for 1400 år siden, ingen musikk eller billedkunst. Den er i mot alt vi står for, men de har faktisk momentum på oss fordi de har en visjon om en muslimsk etnostat.

 

Om en da har svake "tilpasningsdyktige" politikkere, så blir vi å følge andres visjoner. Men om vi husker hvem vi er, har en visjon, slik at vi faktisk kan stå for noe å skille mellom rett og galt, da får politikkere, som en gjenspeiling av folket, moralen tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke her. Det er derfor vi har nasjoner og grenser.

Jeg sier ikke at Islam kommer til å ta over. Jeg sier at norges grenser til slutt kommer til å bli hvisket ut. Akkurat som alle andre nasjoners grenser, men det er naturlig at de små nasjonene ryker først. Islam kommer også til å forsvinne.

 

 

Jeg tror ikke dette i seg selv er nok.

 

Islam har faktisk em visjon. Folk sier at min visjon er skummel, makan til pingler, men islam har en helt egen visjon. Det var en kar for litt tilbake som skrek og bar seg om fascisme og farlige ideologier, tipper han sitter pent i ro når muslimene forkynner.

 

Dette er et problem. Dette moderne multikulturelle og globalistiske, det er bygget på sand. Det er svakt og uten rot. Det er identitsløst, noe for sjeleløse maskiner. Det er noe unorsk over det. Det er noe underlagt og taperaktig med det. Folk kan kritisere islam, men de har i hvertfall en visjon, det er en forferdelig visjon som vil tvinge folk til å leve som ørkenbarbarer for 1400 år siden, ingen musikk eller billedkunst. Den er i mot alt vi står for, men de har faktisk momentum på oss fordi de har en visjon om en muslimsk etnostat.

 

Om en da har svake "tilpasningsdyktige" politikkere, så blir vi å følge andres visjoner. Men om vi husker hvem vi er, har en visjon, slik at vi faktisk kan stå for noe å skille mellom rett og galt, da får politikkere, som en gjenspeiling av folket, moralen tilbake.

Dette er løgn.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at Islam kommer til å ta over. Jeg sier at norges grenser til slutt kommer til å bli hvisket ut. Akkurat som alle andre nasjoners grenser, men det er naturlig at de små nasjonene ryker først. Islam kommer også til å forsvinne.

 

 

 

Dette er løgn.

 

Det tror jeg ikke. Men det kan hende at Danmark og Sverige, pluss andre områder ender opp med å hete Norge. Vi har tross alt nasjonalromantikken, eller fascisme som sikkert enkelte klovner ville valgt å kalle det.

 

Jeg snakker veldig sant og en kan finne en rekke eksempler i fra virkeligheten som fungerer veldig bra. Du ser Sverige forvitre, de snille inklusive svenskene er tafatte og forsvarsløse mot Islam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...