Gå til innhold

Leveringstid på 3dkort fra Multicom

Jakartabebopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom din bestilling er inne før kl. 12 på formiddagen så sendes varen normalt samme dag, dersom etter 12 så sendes den dagen etter. Så er det bare å regne postens forsendelsestid.

des,OUT!

Skrevet
Dersom din bestilling er inne før kl. 12 på formiddagen så sendes varen normalt samme dag, dersom etter 12 så sendes den dagen etter. Så er det bare å regne postens forsendelsestid.

des,OUT!

Bestilte kl.10 på lørdag.

Skrevet

Jeg bestilte skjermkort fra Multicom på mandag, og de sendte det igår (onsdag). Ifølge pakkesporinga kom pakken til Kristiansand samme dag, så jeg regner med den kommer til hvor jeg bor (Oslo) idag.

Jeg ber om at kortet kommer før lørdag (skal på LAN.... :cry: )

Skrevet (endret)
Frå 2 til 4 dager. Over det somftes postens skyld  :yes:

www.posten.no \ netspor kansje så ser du kor pakken er...

5 dager siden jeg bestilte. :(

Hvordan sporer jeg pakken? :blush:

Du går på posten.no

finner en rute på siden der d står nettspor, der fyller du inn ett pakkenummer, såkallt "kollinummer" en veldig grei tjeneste spør du meg :)

EDIT: leif

Endret av z1nox
Skrevet
Frå 2 til 4 dager. Over det somftes postens skyld  :yes:

www.posten.no \ netspor kansje så ser du kor pakken er...

5 dager siden jeg bestilte. :(

Hvordan sporer jeg pakken? :blush:

Er ikkje sikker med dei bare send ein epost eller ring til dei så seier dei deg kordan du skal gjere d..., Eller noen andre på HW veit d.. Er bare vant med ps og kompett

Skrevet

du kan jo reise å hente det selv da. Men bor vel kanskje langt unna.

sliter vel kanskje litt vist det ikke blir send imorra 18.12 gjorde vertfall det vis man bestillte fra komplett og pakken skulle sendes til stedsnummer 4000-4999 vet ikke om det er samme for multicom ut av 4000-4999.

Skrevet
Har ikke noe nummer.

kansje det står i mailen man sendes når de har registert bestillingen?

håper ditt kort kommer frem i tide, jula blir automatisk mye bedre! mitt kort sendes vel i morgen ..

god jul :xmas:

Skrevet

Får hoppe i dette selv da..

JEg bestilte dvd brenner plextor 708a ekstern modellen hos multicom rundt

1500 (ringte opp og bestilte) en dag for noen dager siden, og reiste opp til åmli

selv og hentet varen dagen etter . (de hadde den tilfeldigvis på lager da :)

Skrevet

Jeg bestilte det på Tirsdag. Og det er i oslo. Spor opp pakken din på www.posten.no . Du finner sporings nummeret i den bekreftende mailen på at multicom har sent pakken din, hvis de har gjort det da. Jeg forventer at det kommer i morgen, posten pleier og sitte med pakken på postgirobygget 1 døgn. Så vi får se om jeg får det i morgen. skal gi tilbakemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...