Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg lærte meg programmering, deriblant react over en periode på 2-3 år mens jeg jobbet fulltid. Målet var å skifte bransje noe jeg til slutt klarte. Jeg baserte meg kun på gratis kurs på internett og mange klønete forsøk på egne prosjekter.

 

Jeg har ingen relevant skolebakgrunn overhodet.

 

Desverre har jeg ikke fullført noe stort som jeg også har rett til å vise frem uten videre. Det mest avanserte jeg har påbegynt og kom ganske langt på er en React frontend med blant annet redux, redux-saga, react-intl react-router og jwt-tokens. Backend besto av express, mongodb, nodemailer etc.

 

Desverre hadde jeg hverken tid eller evner til å fullføre prosjektet. Men jeg haddet oppretting av bruker, innlogging og utlogging samt en fancy navigasjonsmeny oppe og fungerende. Samt en kul sorteringsalgoritme som jeg skrev selv. ( Den er sikkert ræva, men jeg var fornøyd hoho). Jeg jobber i dag ikke hovedsakelig med react, men linux, teknisk support på programvaren vi selger og noe programmering og systemadministrasjon. Websiden vår er litt utdatert så jeg lager en enkel moderne react side med støtte for engelsk og norsk. Siden er selvsagt mobilvennlig noe den gamle ikke er. Siden vil også være enkel å legge til ytterligere funksjonalitet senere. Bruker react og react context og ikke så mye annet for den siden foreløpig.

Lenke til kommentar

Hei, flott det er andre som driver med dette(hadde jo regnet med det). Har gått vekk fra react native over til react redux. Liker bedre å jobbe i webbrowsern. Da jeg jobbet med react native måtte jeg inn i android studio og det gikk fryktelig tregt. Det var fancy. Men gav opp fordi maskinen min ikke var satt opp til dette.

 

Ville kalle meg amatør foreløbig men ser litt mer hva som skjer under programmeringa nå enn for noen månedrer siden. Men jeg er på ingen måte master.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg lærte meg programmering, deriblant react over en periode på 2-3 år mens jeg jobbet fulltid. Målet var å skifte bransje noe jeg til slutt klarte. Jeg baserte meg kun på gratis kurs på internett og mange klønete forsøk på egne prosjekter.

 

Jeg har ingen relevant skolebakgrunn overhodet.

 

Desverre har jeg ikke fullført noe stort som jeg også har rett til å vise frem uten videre. Det mest avanserte jeg har påbegynt og kom ganske langt på er en React frontend med blant annet redux, redux-saga, react-intl react-router og jwt-tokens. Backend besto av express, mongodb, nodemailer etc.

 

Desverre hadde jeg hverken tid eller evner til å fullføre prosjektet. Men jeg haddet oppretting av bruker, innlogging og utlogging samt en fancy navigasjonsmeny oppe og fungerende. Samt en kul sorteringsalgoritme som jeg skrev selv. ( Den er sikkert ræva, men jeg var fornøyd hoho). Jeg jobber i dag ikke hovedsakelig med react, men linux, teknisk support på programvaren vi selger og noe programmering og systemadministrasjon. Websiden vår er litt utdatert så jeg lager en enkel moderne react side med støtte for engelsk og norsk. Siden er selvsagt mobilvennlig noe den gamle ikke er. Siden vil også være enkel å legge til ytterligere funksjonalitet senere. Bruker react og react context og ikke så mye annet for den siden foreløpig.

Mener jeg har gått over fra react native etter at jeg fikk problemer med treg rendring. Så da ble det react med redux, axios og andre tillegg. Synd du ikke har fått ferdig prosjektet, hadde vært artig å sett på det. Har ikke så mye å vise til, men jeg har innebygd litt kode på hjemmesiden min. Det er skrevet i react, ikke store greiene. Men jeg har trent på å bruke state, events og hvis-funksjoner. Kan sees på www.daniel.hoifodt.com/tester.html.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...