OHJohansen Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 Vi har laget en oversikt for deg.GUIDE: Hvordan er de nye iPhone-modellene mot de beste Android-telefonene?
Aellz Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 (endret) P20 pro har også ansiktsgjenkjenning i tillegg til fingerprint. Endret 13. september 2018 av Aellz
Lunaris Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 Interessant at de har økt skjermstørrelsen fra 8 Plus, men redusert oppløsningen.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 (endret) Av alle mobilene avbildet i sammenlikningen, synes jeg Huawei er de eneste med et "ærlig" bilde. Apple spekulerer i å bruke et bilde med svart bakgrunn for å skjule busslomma. Nå vet "alle" at disse telefonene har busslommer, men jeg synes det er et surt triks uansett. Ikke at Huawei alltid har vært ærlige i reklame de heller, men. Endret 13. september 2018 av Slettet+5132
Lunaris Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 Av alle mobilene avbildet i sammenlikningen, synes jeg Huawei er de eneste med et "ærlig" bilde. Samsung og Apple spekulerer begge i å bruke et bilde med svart bakgrunn for å skjule busslomma. Nå vet "alle" at disse telefonene har busslommer, men jeg synes det er et surt triks uansett. Ikke at Huawei alltid har vært ærlige i reklame de heller, men. Jeg har enda til gode å se et bilde av Galaxy Note 9 med busslomme. Se på bildet i litt høyere oppløsning:
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 Jeg har enda til gode å se et bilde av Galaxy Note 9 med busslomme. Se på bildet i litt høyere oppløsning: Ah, ja, der gikk det litt fort i svingene! Retter opp nå, så det er bare Apple som spekulerer der
Dullemann1 Skrevet 20. oktober 2018 Skrevet 20. oktober 2018 Hvorfor er ikke Iphone X med i testen....? Fordi Apple har sluttet å produsere iPhone X.
Anbefalte innlegg