Gå til innhold

PS2


MrVilla

Anbefalte innlegg

Hei der.

 

Jeg har kjøpt en PS2 til guttungen til jul. (Den er kjøpt og betalt så det er ingen grunn til å klage over at jeg ikke kjøpte xbox ;))

 

Det jeg lurer på er om jeg virkelig er pukka nødt til å kjøpe en minnebrikke med en gang? Er det ikke mulig å lagre uten denne brikken eller?

Er rimelig fersk når det gjelder slike konsoller så desto mer info desto bedre ;)

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dem koster ca 350 kroner her. Synes det er temmelig hårreisende at man må kjøpe slike tillegg for i det hele tatt kunne lagre!

 

Hadde det vært for utvidet funskjonalitet eller lignende så kunne jeg forstått det. Er det annet som jeg må kjøpe for å få denne maskinen til å fungere tilfredstillende?.......batterier?......kabler?.......?

Lenke til kommentar

Godt humør og fin innstilling. :p

 

Nei, men seriøst. Et EyeToy Play kamera hadde ikke vært dumt. Helt genialt for små barn siden de lærer både koordinasjon og bevegelse. Ikke så dumt for de eldre heller. Har fått svigermor på 55 til å ta av helt foran kamera. :w00t: Hvis du ikke vet hva EyeToy er, så sjekk det ut her

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en vanlig standardpakke uten ekstra kontroller så alt kommer i tillegg.

 

En ekstra håndkontroller kommer jeg nok til å kjøpe :) Er jo klart at jeg skal være med å spille litt mot guttungen....hehe. Husker selv da jeg var guttunge.......var alltid morsomt dersom vi klarte å lokke med fatteren på et spill......:D

 

Det minner meg på en annen ting. Guttungen er 6 år. Finnes det noen spill som han og jeg kan spille samtidig og som er barnevennlige? FPS spill ala UT2003, SOF2 o.l. er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Det minner meg på en annen ting. Guttungen er 6 år. Finnes det noen spill som han og jeg kan spille samtidig og som er barnevennlige? FPS spill ala UT2003, SOF2 o.l. er uaktuelt.

Tomb Raider spillene?

Kanskje litt vrient for en 6-åring...

Litt vanskelig å finne barnevennlige FPS spill da FPS går ut på å drepe folk og dyr :p

 

Uansett, du kan jo sjekke No One Lives Forever

Det er jo ganske uskyldig i frohold til resten av spillet i genren.

Lenke til kommentar

Sjekk ut www.play.com, der er nok minnebrikkene billigere. Spørsmålet er om de klarer å sende så du har det før jul. :(

 

Ratchet & Clank og Jak and Daxter kan være et godt sted å begynne. De lar dere ikke spille sammen, men de tilbyr enormt god underholdning for alle aldere. Personlig synes jeg Ratchet & Clank er det beste plattformspillet uansett konsoll nå, verdt en titt. Begge har fått en oppfølger i år, og de skal også være gode, men de "gode, gamle" er nå "Platinum", dvs. du får dem til 2-300,-

 

Bilspill og fotballspill kan jo være noe å satse på for multiplayer. GT3 (Platinum) er et selvskrevet alternativ, av fotballspill er det mye å velge mellom. Fifa 2003 er også Platinum, men det finnes kanskje bedre spill å satse på?

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Visst han er intresert i sport kan du jo tenke på:

ssx(snowboard)

Tony Hawk Underground(skateboard)

Rolling(rulleskøyter)

 

Eller kansje gutten intreserer seg for biler?? kjempe gøy å spille 2 player :p

Need for speed

Midnight Club II

 

kommer ikke på noen flere i farta akkurat nå da men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...