Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kjønnsvorter


Kule18

Anbefalte innlegg

Hei. Hudlegen sa at jeg hadde kjønnsvorter. Da har jeg hatt synlig hvertfall i 6 månder. Men min kjæreste har ikke fått enda. Hvis hun skulle fått, hadde hun fått innen 6 månder? Hun har ingen tegn på kjønnsvorter. Hudlegen sa det går over. men på nette står det folk som får tilbakefall? Har fått aldaara. Hudlegen mente at kroppen dreper viruset iløpet av 1 år. men må nett står mye forkejllig? Alle får symptomer innen 6 månder? hvis ikke så får dem ikke noen symptomer`?

 

 

 

 

Erfaringer? noen? 

Hvor lang tid før de oppsto og ble borte igjen ?

 

med behandling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hpv virus. Ikke herpes men virus som gir kjønnsvorter.?

Dette er vel et virus man bare må leve med utifra det jeg forstår, har man fått det så har man det resten av livet.. Men kroppen bygger forsvar som gjør at man ikke får utslett og plager av det etterhvert... Du er smittsom og dama vil trolig også få det om hun ikke allerede har fått det...

 

https://nhi.no/sykdommer/infeksjoner/kjonnssykdommer/kjonnsvorter-kondylomer/

Lenke til kommentar

For å sitere en litt mer oppløftende tekst fra samme side:
 

 

 

HPV-infeksjon er i de aller fleste tilfeller helt ufarlig. Det er beregnet at opptil 80 prosent av alle voksne mennesker en eller annen gang har vært smittet av dette viruset. Infeksjonen går over av seg selv i løpet av to år hos 90 prosent.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...