Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei 

 

Jeg har vært på Førstegangs intervju, og fikk høre det er 3 deler av intervju.

stillingen er Spesialkonsulent/rådgiver i Lønnsenheten for kommune.

 

Under er det 3 deler av intervjuet.

 

1. 30 min Speedintervju 

 

2. Test ? 

 

3.Uskjent. 

 

Kvalifikasjoner Det er ønskelig med erfaring fra:

-Fagkompetanse innen lønn/ HR, lover, særavtaler, skatteregler og MVA. 

-Unit4BW desktop, RPW og self-service

-kundehåndtering digitaliserte prosesser

-utvikling og systemarbeid i ovennevnte systemer

 

Mitt spørsmål er hva tror dere jeg blir testet på ? og hva blir i den 3 delen. 

Trenger dere litt mer info så si ifra. Dette er en økonomi/ it / administrasjon stilling. 

 

takk på forhånd for svar  :w00t:  :dribble:

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er eigentleg umogleg å gi deg eit svar på dette.

Denne måte å foreta jobbintervju på er for meg heilt ukjent, og eg synes det er merkelig at dette at på til er ein jobb i ein kommune. Kommunane brukar ofte å ha ein meir tradisjonell måte å køyre tilsetningsprosessen på, blant anna fordi kommunen har plikt til å tilsette den best kvalifiserte søkaren.

 

30 minutts speed intervju virkar veldig merkelig.

Hurtigintervju er ein del brukt innanfor servicenæringa der kvalifikasjonskrava er lave, og der det blir lagt meir fokus på kva slags fyrsteinntrykk kandidaten klarer å gi. Men ved bruk av hurtigintervju så er det vanlegvis snakk om berre 2-5 minutt. 30 minutt er snart like lenge som eit vanleg intervju (som typisk tek omtrent ein time) så det virkar merkelig å kalle det speed intervju.

 

Kva ein eventuell test består av kan eg heller ikkje gi eit svar på, men ofte så er testar i jobbintervjusituasjonar knytta opp til ferdigheitstestar, personlegheitstestar eller IQ-testar.

 

Og til slutt, det som er ukjent kan eg i alle fall ikkje seie noke meir om.

 

 

 

Mitt heilt konkrete råd til deg er å ta kontakt med ein tillitsvalgt i den aktuelle kommunen. Under intervjuet skal det være ein tillitsvalgtrepresentant til stades som skal ivareta dine interesser, så dette er ein person du kan spørre om å få ytterligare informasjon om tilsettningsprosessen.

 

 

Og heilt til slutt så vil eg eigentleg anbefale deg å ikkje stille opp til ein slik tilsetningsprosess. Utstrakt bruk av alternative intervjuteknikkar tydar på du har med ein uerfaren arbeidsgjevar å gjere. Her kan du for oppleve å få ein sjef som er vanskeleg å ha med å gjere, nettopp fordi sjefen ikkje vil følge vanlege og vellprøvde leiarmetodar.

Vanlegvis ser ein slike prosessar mest i små private virksomheiter som ikkje har eit profesjonelt system for tilsettningar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Og heilt til slutt så vil eg eigentleg anbefale deg å ikkje stille opp til ein slik tilsetningsprosess. Utstrakt bruk av alternative intervjuteknikkar tydar på du har med ein uerfaren arbeidsgjevar å gjere. Her kan du for oppleve å få ein sjef som er vanskeleg å ha med å gjere, nettopp fordi sjefen ikkje vil følge vanlege og vellprøvde leiarmetodar.

Vanlegvis ser ein slike prosessar mest i små private virksomheiter som ikkje har eit profesjonelt system for tilsettningar.

 

 

Beklager, men her er jeg helt uenig. Hvis det er noe man internasjonalt er enig om er at tradisjonelle intervjuer ikke er et godt grunnlag for å ansette folk. At noen faktisk prøver å gjøre noe annet ville jeg se som positivt, og noen som faktisk gjør en innsats for å finne den beste kandidaten i stedet for intervjuer som i stor grad baserer seg på magefølelse. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...