Gå til innhold

VIFTESUG!

kverna

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje ein idè å lese kva du kjøper før du kjøper det?

hadde en kamerat som hadde dem og de blåste ganske bra!

men fant ut her om dagen at strømforsyninga mi har ryki :/

gammal 250W som det begynte lukte svidd av :p

Ny blir vel en Forton/S"ett-eller-annet" 350W...

(sry hvis jeg var frekk :blush: "

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ser jeg rett, er de viftebladene helt flate? (altså beine, jeg ser de står litt i skrå)
hæ ???

uansett! de blåser dritt! bedre å sette ett par mus på trimhjul inni der å la dem kjøle ned pcen.. :(

(kjøpte 5 og prøver fortvilt å få solgt 3 av dem :()

altså du kjøpte 5 mus i et trimhjul og lot dem kjøle ned pc'n?

og nå vil du selge 3 av dem..hvorfor?!

hehe :D:thumbs:

Endret av cool_boy
Skrevet (endret)

Jeg har en av sunbeam sine led vifter og den blåser helt opptomalt i forhold til hva jeg har fått oppgitt.

Men, jeg har også 4 kabinettvifter til, og en av disse viftene er koblet til en kontakt på hovedkortet i steden for i en drev kontakt og denne viften er MYE svakere en de andre 4 viftene mine. (Som er helt like)

Edit: "d", "i" og "shift" knappene mine er slitne, og dette resulterer i store mengder skrivefeil.

Endret av Cloud
Skrevet

Husk på at noen HK ikke gir "full pinne", men gjerne gir 7 eller 5 volt, for at ferdigproduserte pc'er ikke skal bråke så mye og man slipper å bruke viftestyring.

Skrevet
Husk på at noen HK ikke gir "full pinne", men gjerne gir 7 eller 5 volt, for at ferdigproduserte pc'er ikke skal bråke så mye og man slipper å bruke viftestyring

takk da har jeg nok funnet feilen :)

Skrevet

Må man ha viftekontroller for og skru opp turtallet? Jeg fikk en Spire kabinettvifte til jul. Denne har jeg koblet til noe som heter "fan1" har MotherBoard Monitor 5.. men får ikke til og stille turtallet der.. :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...