Gå til innhold

Hvilken klappmobil synes du er fet?


tacomodo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på en ting.

hvordan blir bildene vis du tar bilde når telefonen er klappet sammen?

blir de bra??

 

 

PS: z600 er shit treig!!

tok bortimot et minutt før jeg kom inpå menyen.

og det er treigt!

men, det kan være at dt bare var den telefonen jeg prøvde.

noen andre som har merket noe?

Den var slik bare første gangen.Nå er den mye raskere enn min gammle Nokia 3510i..

Lenke til kommentar
Har jeg sagt at du skal kutte ut ordet OG? Nei, altså, ifølge lærerne jeg hadde på skolen så skal det være: I jula skal jeg spise, shoppe, åpne gaver, OG drikke. Jeg har ikke sagt at du skal droppe OG. Fjott

Jeg må si meg enig med Bassmania,"og" skal være der for og "binde" sammen noe,f. eks melk OG brød,og da blir det ikke noe hvits i og sette en komma der..

Lenke til kommentar
Har jeg sagt at du skal kutte ut ordet OG? Nei, altså, ifølge lærerne jeg hadde på skolen så skal det være: I jula skal jeg spise, shoppe, åpne gaver, OG drikke. Jeg har ikke sagt at du skal droppe OG. Fjott

Jeg må si meg enig med Bassmania,"og" skal være der for og "binde" sammen noe,f. eks melk OG brød,og da blir det ikke noe hvits i og sette en komma der..

For fæn da! Sa jeg at "og" skulle kuttes ut? NEI! Få det inn i skallen da.

Lenke til kommentar
Vel, det måtte litt til for at jeg ble det, men bare noen sier noe til deg så er du rød som nesa til rudolf. Og når folk ikke klarer å lese hva jeg skriver og bare overser det så er det jammen meg påtide å reagere litt.

Men seriøst? har skolen din lært deg at du skal ha komma foran "og" i en oppramsing? :dontgetit:

 

EDIT: hmm kanskje er det jeg som bør klage på skolen min? :blush:

Endret av So
Lenke til kommentar
Vel, det måtte litt til for at jeg ble det, men bare noen sier noe til deg så er du rød som nesa til rudolf. Og når folk ikke klarer å lese hva jeg skriver og bare overser det så er det jammen meg påtide å reagere litt.

Men seriøst? har skolen din lært deg at du skal ha komma foran "og" i en oppramsing? :dontgetit:

Kan vi bli ferdig med dette nå eller? Jeg orker ikke at dere barn skal sladre til moderator så jeg kan få flere anmerkninger.

Ja, jeg lærte det på skolene jeg gikk på. Håper du er fornøyd med det svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...