Gå til innhold

Logitech Unifying på Windows10


rofl2

Anbefalte innlegg

Jeg har tastatur og mus som jeg bruker på en WinXp maskin. Jeg prøver å bruke dem på en ny Leovo Win10 maskin, hvor jeg også har installert Unifying, men har tilgode og se at det fungerer. Hva kan problemet være? Kan jeg kjøpe et nytt mus/kbd combo og forvente at det skal fungere uten noen problemer? Jeg har noen få Logitech USB adaptere i huset, kan det være verdt å prøve dem alle, kanskje en av dem fungerer? Eller bare kjøpe nytt, og da skal det bare funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man bruker vel bare Logitech Unifying software for å parre tastatur og mus til en gitt Logitech Receiver, det skal ikke ha noe med driver og om du får respons på windows 10 maskinen å gjøre.

 

Skal være relativt plug & play - er min erfaring. Sjekk om det er noe driverfeilmelding i devmgmt.msc

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Man bruker vel bare Logitech Unifying software for å parre tastatur og mus til en gitt Logitech Receiver, det skal ikke ha noe med driver og om du får respons på windows 10 maskinen å gjøre.

 

Skal være relativt plug & play - er min erfaring. Sjekk om det er noe driverfeilmelding i devmgmt.msc

Det ser ut som jeg har løst problemet, men vet ikke hva jeg har gjort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...