Gå til innhold

Snoke i diskene i Windows 10?


Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt å legge inn Musicmatch i Windows 10, og jeg er ikke 100% sikker på at det skal fungere, Men så lenge jeg ikke får lagt in px.dll vet jeg at det ikke går. Jeg ville lagt den i Windows\System32 slik jeg har gjort med Windows XP, der fungerer det utmerket. Men hvor finner jeg et tilsvarende sted å legge dll-filen under Windows 10?

Endret av rofl2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har forsøkt å legge inn Musicmatch i Windows 10, og jeg er ikke 100% sikker på at det skal fungere, Men så lenge jeg ikke får lagt in px.dll vet jeg at det ikke går. Jeg ville lagt den i Windows\System32 slik jeg har gjort med Windows XP, der fungerer det utmerket. Men hvor finner jeg et tilsvarende sted å legge ddl-filen under Windows 10?

Jeg har ikke klart å finne noen mapper i det hele tatt. Det er vel noe som mangler i min kunnskap/forståelse av Windows 10. (ser jeg har skrevet ddl i stedet for dll høyere oppe her) så jeg må spørre: Hvor/hvordan finner jeg mapper i Win10?

Endret av rofl2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ikke klart å finne noen mapper i det hele tatt. Det er vel noe som mangler i min kunnskap/forståelse av Windows 10. (ser jeg har skrevet ddl i stedet for dll høyere oppe her) så jeg må spørre: Hvor/hvordan finner jeg mapper i Win10?

Det er noe merkelig her: Jeg får redigert en tekst, men jeg får ikke lagret den. Jeg skal nå klikke på post og venter at det jeg skrev nå blir å finne etterpå.

Lenke til kommentar

Det er noe merkelig her: Jeg får redigert en tekst, men jeg får ikke lagret den. Jeg skal nå klikke på post og venter at det jeg skrev nå blir å finne etterpå.

OK, det funket. Kan noe forklare hvordan jeg finner disken og kan finne eksisterende eller opprette nye mapper? Jeg har ikke klart det hiitil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...