Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her sitter jeg å spiller cs/wc3, pff så er internett borte. Jeg kan miste det opptil 5-10 ganger per dag, blir ganske frustrert etterhvert. Plutselig så kan det hende at DSL lyset på modemet bare forsvinner å jeg er uten internett i 3-5 min. Hva er galt?

Trippel sjekk kablingen og splitter plasseringen i heimen, når du er 100% trygg på at den er OK så ringer du support og ber dem sette linja di under overvåkning.

Lenke til kommentar
Her sitter jeg å spiller cs/wc3, pff så er internett borte. Jeg kan miste det opptil 5-10 ganger per dag, blir ganske frustrert etterhvert. Plutselig så kan det hende at DSL lyset på modemet bare forsvinner å jeg er uten internett i 3-5 min. Hva er galt?

 

Har ADSL fra telenor :/

 

Må på skule nå ..."woho"

Samme problemet jeg har hatt med min ADSL fra Tele2 :no: . Blitt bedre nå tho.

Lenke til kommentar
Samme problemet jeg har hatt med min ADSL fra Tele2 :no: . Blitt bedre nå tho.

Når DSL/Sync-lampa slukner tyder det på feil i innstallasjonen i huset, linje feil eller modem eller linjekort/konfigureringsfeil i sentralen.

Dette ligger helt utenfor ISP sin kontroll og de må feilmelde dette videre til Telenor Networks.

Hvis man får linja satt under overvåkning og det viser seg at denne logger feil pleier det og skje ting ganske raskt, dog er det linjefeil kan feilsøkingen ta svært lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...