Gå til innhold

Skjermkort til cs 1.6 ?


ninth

Anbefalte innlegg

Mello å joda gf4 ti holder i lange baner sjekk bare pcen min jeg har 100fps konstant med min selv med 32 players på Wazelin.

La meg gjette, cs 1.5? for i cs 1.6 kan du glemme den FPS'en der. om det er 1.6 du snakker om så har du garantert tweaket ALT som er, inkludert HFPS models osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær så snill, kan alle som ikke har peiling la være å uttale seg? Radeon 9200 er IKKE bedre en GeForce 4 Ti, og ja, det ER forskjell på 72 og 100 FPS i CS. I CS 1.6 er det ingen sperre på FPS, og derfor er det viktig med optimal hardware. For å svare på spørsmålet: Jeg tror det eneste kortet under 2000 kr som vil øke ytelsen din i CS vil være et GeForce FX5700 Ultra. Dette koster vel rundt 1800 kroner.

Lenke til kommentar
Du sier også at et Geforce 4TI er omtrent like bra som et FX5700, vil det da også si at du mener at FX5700 er omtrent, eller dårligere enn 9200SE? Det er jo igrunn merkelig siden 9600XT er på samme linje som FX5700 i tester. og 9600XT er vel omtrent like bra som 9200SE da ifølge deg.

i eldre spill (dx8 og lavere) yter gefroce 4ti fullt på høyde med fx5700/r9600xt, som du kanskje vet er CS ikke et dx9 spill, og det du anbefaler er å kaste nærmere 1500,- ut av vinduet!

Herregud, er du hel tett i hodet? han får jo solgt det kortet han har der, sikkert mellom 4-500 kr sånn ca siden det er brukt, da bruker han 1000 kr på et kort som holder i fremtiden, også til dx9 spill, som alle fremtidige spill er basert på.

 

Det at CS er et dx8 spill har ikke en drit å si faktisk, det er et bugga spill nå siden 1.6 kom ut.

Hjelper ikke om han får solgt kortet sitt, Geforce4 ti yter like bra i CS som fx5700, i topicen sier gutten at han skal ha skjermkort til CS 1.6, om han skal ha kort som skal brukes til dx9 spill så holder fx5700 uansett ikke lenge. Dessuten er ikke CS et dx8 spill

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Vær så snill, kan alle som ikke har peiling la være å uttale seg? Radeon 9200 er IKKE bedre en GeForce 4 Ti, og ja, det ER forskjell på 72 og 100 FPS i CS. I CS 1.6 er det ingen sperre på FPS, og derfor er det viktig med optimal hardware. For å svare på spørsmålet: Jeg tror det eneste kortet under 2000 kr som vil øke ytelsen din i CS vil være et GeForce FX5700 Ultra. Dette koster vel rundt 1800 kroner.

Klart det er forskjell, men du kan ikke se det med det "blotte" øyet for å si det slik.

 

Og det kortet du annbefaler er nøyaktig det samme som jeg annbefaler. 1.6 er det faktisk viktig med optimalisert maskinvare.

Lenke til kommentar
I tillegg, i CS 1.6, så holder faktisk ikke Geforce 4TI kortet hans. ikke hvis han vil opretteholde høy fps.

Dagens dummeste kommentar

Vær så snill.... Spiller du i det hele tatt CS? :no:

 

Etter at 1.6 kom trenger du faktisk et rimlig bra kort for å holde 100FPS. (Ikke at jeg mener det er nødvendig.) Jeg går faktisk ofte under 100FPS i 1.6 med 9500NP klokket til Pro.

 

Så ikke kom å si at et GF3 kort er bra nok til høy FPS.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
I tillegg, i CS 1.6, så holder faktisk ikke Geforce 4TI kortet hans. ikke hvis han vil opretteholde høy fps.

Dagens dummeste kommentar

Vær så snill.... Spiller du i det hele tatt CS? :no:

 

Etter at 1.6 kom trenger du faktisk et rimlig bra kort for å holde 100FPS. (Ikke at jeg mener det er nødvendig.) Jeg går faktisk ofte under 100FPS i 1.6.

 

Så ikke kom å si at et GF3 kort er bra nok til høy FPS.

fx5700 er ikke noe særlig bedre i dx7 enn gf4ti kortene.

Lenke til kommentar
Du sier også at et Geforce 4TI er omtrent like bra som et FX5700, vil det da også si at du mener at FX5700 er omtrent, eller dårligere enn 9200SE? Det er jo igrunn merkelig siden 9600XT er på samme linje som FX5700 i tester. og 9600XT er vel omtrent like bra som 9200SE da ifølge deg.

i eldre spill (dx8 og lavere) yter gefroce 4ti fullt på høyde med fx5700/r9600xt, som du kanskje vet er CS ikke et dx9 spill, og det du anbefaler er å kaste nærmere 1500,- ut av vinduet!

Herregud, er du hel tett i hodet? han får jo solgt det kortet han har der, sikkert mellom 4-500 kr sånn ca siden det er brukt, da bruker han 1000 kr på et kort som holder i fremtiden, også til dx9 spill, som alle fremtidige spill er basert på.

 

Det at CS er et dx8 spill har ikke en drit å si faktisk, det er et bugga spill nå siden 1.6 kom ut.

Hjelper ikke om han får solgt kortet sitt, Geforce4 ti yter like bra i CS som fx5700. Dessuten er ikke CS et dx8 spill!

Seriøst, mener du virkelig at et GeForce 4ti yter like bra som et FX5700 Ultra? (CS eller ikke CS)

 

Spiller ingen rolle om det ikke er et dx8 eller lavere spill, hovedsaken er at han spurte etter et nytt kort til under 2000 kr som han kan bruke til CS, hvem vet, kanskje han bruker maskina til andre ting som kanskje trenger litt boost.

Lenke til kommentar
Du kan trygt selge ditt geforce4 kort for 8-900,- Og heller kjøpe et Radeon9200se for 400,- Cs blir sikkert å gå like smooth, så kan du bruke de gjennverende 400,- til å kjøpe et nytt å bedre spill, om det nye skjermkortet takler det da  ;)

Vel, du som annbefaler et kort som er dårligere, og i tilegg ber han kjøpe et spill bør vel gjerne ta deg en bolle. Bli så provosert som du vil, men nå annbefalte jeg et kort som faktisk er ganske bra.

 

Du sier at hans Geforce 4TI ville holde, så hvorfor skal han da selge det kortet, for så å kjøpe seg et dårligere? (9200SE)

 

Du sier også at et Geforce 4TI er omtrent like bra som et FX5700, vil det da også si at du mener at FX5700 er omtrent, eller dårligere enn 9200SE? Det er jo igrunn merkelig siden 9600XT er på samme linje som FX5700 i tester. og 9600XT er vel omtrent like bra som 9200SE da ifølge deg.

 

Er nok jeg som blir provosert når folk som deg kommer å slenger HELT usaklige meldinger ut som det der, som sagt TA DEG EN BOLLE!

 

I tillegg, i CS 1.6, så holder faktisk ikke Geforce 4TI kortet hans. ikke hvis han vil opretteholde høy fps.

det holder lenge skal jeg si deg....jeg har et geforce ti 4400, og ligger på 100 FPS konstant!

 

Du kan ikke uttale deg om det, du som ikke har kortet engang :mad:

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle om det ikke er et dx8 eller lavere spill, hovedsaken er at han spurte etter et nytt kort til under 2000 kr som han kan bruke til CS, hvem vet, kanskje han bruker maskina til andre ting som kanskje trenger litt boost.

Du pleier vel ikke å si at du trenger en prosessor som takler minesveiper hvis du egentlig har planer om å redigere film?

 

Du nevner helst det mest ressurskrevende programmet du bruker... :cool:

Lenke til kommentar
Du kan trygt selge ditt geforce4 kort for 8-900,- Og heller kjøpe et Radeon9200se for 400,- Cs blir sikkert å gå like smooth, så kan du bruke de gjennverende 400,- til å kjøpe et nytt å bedre spill, om det nye skjermkortet takler det da  ;)

Vel, du som annbefaler et kort som er dårligere, og i tilegg ber han kjøpe et spill bør vel gjerne ta deg en bolle. Bli så provosert som du vil, men nå annbefalte jeg et kort som faktisk er ganske bra.

 

Du sier at hans Geforce 4TI ville holde, så hvorfor skal han da selge det kortet, for så å kjøpe seg et dårligere? (9200SE)

 

Du sier også at et Geforce 4TI er omtrent like bra som et FX5700, vil det da også si at du mener at FX5700 er omtrent, eller dårligere enn 9200SE? Det er jo igrunn merkelig siden 9600XT er på samme linje som FX5700 i tester. og 9600XT er vel omtrent like bra som 9200SE da ifølge deg.

 

Er nok jeg som blir provosert når folk som deg kommer å slenger HELT usaklige meldinger ut som det der, som sagt TA DEG EN BOLLE!

 

I tillegg, i CS 1.6, så holder faktisk ikke Geforce 4TI kortet hans. ikke hvis han vil opretteholde høy fps.

det holder lenge skal jeg si deg....jeg har et geforce ti 4400, og ligger på 100 FPS konstant!

 

Du kan ikke uttale deg om det, du som ikke har kortet engang :mad:

Jeg har faktisk hatt det kortet der, og fikk lav fps, så da bytta jeg til det jeg har nå. så jeg snakker av egen erfaringom det kortet der, kan hende det funker fint for andre, men gjorde ikke det for meg

Lenke til kommentar
Mello, jo, man kan se forskjell på FPS med "det blotte øyet" i CS.  Kan alle uten peiling slutte å leke øyedoktorer?  (Ja, alle har vist mye å lære meg om øyet og dets evne til å kun oppfatte 24 FPS, men nå er det nok).

DU merker forskjell mellom 60 og 100 FPS, det merker du veldig godt i Cs, og du merker en økning fra 72 fps til 100 fps! På et stille bilde, altså et helt rolig bilde kan et normalt menneske ikke se mere enn rundt 20-40 fps. Avhenger helt av alder og medfødte evner. Grunnen til at du merker forskjell på 60 og 100 er at når du starter å bevege deg så har hjernen en informasjons-kilde til å koordinere mot. Hjernen oppfatter da håndbevegelsen din i forhold til bilde, og da er det flere ting som spiller inn på hjernens oppfattelse, jo flere ting som gir informasjon om hva som skjer jo lettere kan du identifisere ting. Dette gjelder alt, f.eks: For å lokalisere finden i Cs så har du lyd, visuelt, Radar (kan se hvor kameraten din blir drept). Dette er de eneste lovlige kildene du har, men har du en som sitter å forteller deg hvor fienden er og i tilegg har wallhack så har du flere kilder og dermed spiller du bedre, litt dårlig eksempel dette kanskje, men prinsippe er det samme.

 

Til trådstarter:

 

Kjøp deg FX5700Ultra 1249.-

eller et Radeon 9600XT 1279,-

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar
** Offtopic **

Hvorfor blir min cs så jævelig dårlig, etter at jeg satte inn et radeon 9800pro kort? (hadde geforce2 MX før)

** Offtopic **

 

Trådstarter;

Du klarer deg lenge med det kortet du har til cs1.6 regner jeg med.

Nei, ditt 9800pro vil yte mye bedre i både 1.5 og 1.6! :yes:

 

Til alle dere som har 9800pro, så yter kortet bedre med AA og AF på (4 og oppover)

Lenke til kommentar
Mello, jo, man kan se forskjell på FPS med "det blotte øyet" i CS. Kan alle uten peiling slutte å leke øyedoktorer? (Ja, alle har vist mye å lære meg om øyet og dets evne til å kun oppfatte 24 FPS, men nå er det nok).

24FPS? LOL!

Dette har blitt tatt opp før, men jeg gidder ikke lete opp de aktuelle diskusjonene.

 

Uansett les HER

(vet det er litt rotete men har ikke gidda rydde opp)

 

Og nå vet ikke jeg akkurat hvor godt/rævva gf4 er i 1.6 men mitt 9500 sliter iallefall en del på visse baner (aztec anyone :p )

Lenke til kommentar
Svovelsyre :I CS 1.6 er det ingen sperre på FPS

1.6 har en fps grense, husker ikke helt men skulle mene at den er på 160 fps maks.

Du kan skrive mye drit i konsolen slik at net_graph skyter rett til værs men fortsatt så vil man ikke ha mer enn hva serveren har innstillinger på, selv om det står et annet tall på net_graph

Lenke til kommentar
Hvis det er bare CS du skal spille, så villge jeg ha valgt GeForce FX 5700, siden FX har en del bedre ytelse i HL/CS og den grafikk motoren.

Blir så provosert av slike innlegg, om han bare skal spille CS er geforce4 ti kortet hans mer enn bra nok, muligens like bra som fx5700.

Men husk det at GF4 ti 4600 har kun ytelse som NESTEN er lik 5600 men ikke 5700.. FX 5700 er MYE bedre enn tidligere FX5600 azz.. det er struktur messige forandringer som utgjør forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...