Gå til innhold

Tips til oppbevaring av esker ved flytting utenlands?


Laserflip

Anbefalte innlegg

Jeg flytter utenlands til høsten, og har en del pappesker med ting jeg vil ta vare på men ikke vil ta med meg, siden jeg ennå ikke har noe fast sted å bo der. Hva er den beste måten å oppbevare de på her i Norge før jeg reiser? Kjenner ingen jeg kan sette tingene mine hos, og det er litt mer enn "et par esker". Nå har jeg en bod på ca 1,5 m2, og det er mer enn nok - vil tippe 1 m2 holder.

 

Billigste jeg har funnet er City self storage i Drammen (bor i Oslo, en time eller to med bil er ok avstand til dette lageret) - 328 kr per måned. 

 

Noen som har tips til andre løsninger, eller har erfaring med et av disse lagrene, som f.eks City self storage?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lager eller minilager er vel det du er ute etter. Finnes både i Oslo og andre steder, bare å søke på nett det. Jeg vil nå si at alt under 500kr/mnd for å lagre dine ting varmt og tørt er innenfor.

 

Oslo vil selvfølgelig være dyrere enn andre steder, men om du har tenkt å lagre tingene i en kortere periode kan det lønne seg å lagre nærmest mulig, tatt i betraktning utgifter for å kjøre bort og hente tingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...