Gå til innhold

Den store SO tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi spekulere og være nervøse fram til resultatet kommer i løpet av de neste dagene.

I fjor kom resultatet sent mandag 17.juli. Kanskje det kommer sent i morgen kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det! Men poengsummen på de ulike studiene ble faktisk lagt ut kvelden 16.Juli. Så kanskje det kommer ut now i kveld?

Skrevet

Er så spent selv, spurte samordna tidligere og fikk svar om at søknaden var ute 20.juli, for da spurte jeg om det var mulighet for at den kom før slik som tidligere..

Skrevet

Blir noen laaaange dager frem til vi får svar ihvertfall Lite søvn.Sov nesten ikke inatt.Er nervevrak.

Wooord! Bare å trene, være med på drinks, besøke folk, sove og alt mulig rart for å få tiden til å gå så fort som overhode mulig:D

Skrevet

Er i full sommerjobb her (heldigvis).Så tida går,er bare søvnen som er litt dårligHva har folk søkt?

Eg har søkt juss, håpa inderlig at poenggrensene ikkje går alt for mykje opp. Du da?

• Liker 1
Skrevet

Biologi på NTNU.Ligger 2,9 poeng (etter mine beregninger)over snittet fra ifjor,men det er mange flere søkere i år.Håper inderlig ikke at det har gått for mye opp i år.Har allerede skaffet meg hybel??

• Liker 1
Skrevet

Biologi på NTNU.Ligger 2,9 poeng (etter mine beregninger)over snittet fra ifjor,men det er mange flere søkere i år.Håper inderlig ikke at det har gått for mye opp i år.Har allerede skaffet meg hybel

Kryssa fingrane for at me kjem inn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...