Gå til innhold

Chromecast gikk ned – Google måtte ut med fiks


Anbefalte innlegg

Hmm er Chromecast online hele tiden? Nok et spionverktøy for Google ??

Hvordan tror du ellers at Chromecasten henter feks væropplysninger på "hjem skjermen" når du ikke Caster noe til TVen?

 

 

>Error

>Fix Error

>"Yeah we fixed it"

 

Men de sier ingenting om HVA som var problemet? :sukk:

Det er det vel egentlig ingen store bedrifter som gjør når de fikser feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja, og hva er problemet om Google vet hva jeg ser på? Ønsker man og leve offline er det fullt mulig og for de paranoide så er nok det eneste mulighet, solcellepaneler, kontanter, brev og sjølberging er fortsatt lovlig, dog begynner det og bli værre og værre når det kommer til brev...

Kan jeg også få overvåke hva du ser på? Kan jeg få putte en dings jeg kontrollerer inn i nettverket ditt? Kan jeg få montere kameraer i huset ditt og se på hva du driver med 24/7? Ikke at jeg gidder å overvåke deg live, men jeg kan lagre det og ta det frem senere og bruke det mot deg om du gjør noe jeg ikke liker.

 

Hvis ikke jeg får lov, kan du fortelle meg forskjellen på meg og google? Jeg kan også gi deg en 200 sider lang EULA som du ikke gidder å lese om det er det som skal til

Forskjellen er at det du deler med Google er det også 1 milliard andre som deler med Google.

 

På den ene siden så drukner du i mengden, og på den andre siden så vil noen andre rapportere om det hvis Google bruker dataene på en måte som påvirker brukerne negativt.

 

Om jeg og bare jeg deler en drøss informasjon med deg så tar jeg det for gitt at du kommer til å bruke informasjonen ;)

 

Nå er det heller ikke sånn at Google har kameraer i huset mitt som kan overvåke meg 24/7, men det er en annen ting. Kameraene på dingsene mine peker ikke konstant på meg, og om de hadde vært i kontinuerlig bruk hadde du merket det fort på batterilevetiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...