Gå til innhold

Mobilvalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke kommer til å kjøpe Nokia 6600... Jeg har allerede en Nec e606 og den er jeg veldig fornøyd med, men jeg vil ha litt forandring... Nokia 6600 begynner å bli litt gammel om 3 måneder, men Sendo X er en av de nyeste da, så den har jeg egentlig ganske lyst på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

p900 :D eller hva med "opgraderingen" til e606, e616 ;)

edit: svarer på din post: hvis den kommer så kommer den 2003, 3Q ifølge gsmarena da... men utpå nyåret er mere realistisk... har liten tro på at de tar inn denne til norge :roll:

Endret av Remerser
Skrevet
Jeg vet at jeg ikke kommer til å kjøpe Nokia 6600... Jeg har allerede en Nec e606 og den er jeg veldig fornøyd med, men jeg vil ha litt forandring... Nokia 6600 begynner å bli litt gammel om 3 måneder, men Sendo X er en av de nyeste da, så den har jeg egentlig ganske lyst på.

Hvor lenge varer egentlig batterie ditt på Necen din med aktiv bruk? 5 timer? :cool:

Skrevet

Hvor lenge varer egentlig batterie ditt på Necen din med aktiv bruk? 5 timer? :cool:

Jeg pleier å å filme, ta litt bilder, sende hvertfall 3 meldinger hver dag, spille av MP3 sanger og drive litt med mobilen hver dag og da varer den i 2 dager. Jeg synes egentlig det er nok...

Skrevet

Tipper sendoen ikke kommer til å bli mye dyrere enn det 6600 var når den kom ut, rundt 5000k. Men vis 6600 faller mye i pris, før sendo x kommer, så må den også bli litt billigere får å kunne konkurere..

Skrevet

Jeg tror jeg enten kjøper Sendo X eller Siemens SX1... Hvis Neonode N1 har kommet, så blir det kanskje den.... Men jeg venter til noen har prøvd mobilen da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...