Gå til innhold

Skulle ønske... -leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer fint å ta vare på mitt eget humør. Er jeg sur logger jeg som regel bare av fremfor å forpeste andre med mine negative tanker.

Skulle ønske covid aldri hadde eksistert.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Hvis smaken din er ganske stor og ubegrenset, så vil det ikke være et problem. Men hvis smaken din er liten og begrenset, da vil jeg tenke meg at det ikke er så lett å finne noe og se på. Til lykke meg leitingen @WeirdFace.

Skulle ønske en ønske hadde tre ønsker. Altså, tre i en ønske. ☺☺

Skrevet
WeirdFace skrev (12 timer siden):

Hvorfor i all verden ønsker du det?? 

Ikke ta alt jeg skriver like seriøst.

Ikke jeg. Vil ikke ha gnagere i hus.

Skulle ønske så mange dyr ikke var utrydningstruet.

Skrevet

Jeg har aldri fått mageknip av appelsinjuice.

Skulle ønske TheDarkSycamore-SCM fikk gått på do å blåst ut alle styggedommer som befinner seg i tarmene hans for øyeblikket.

Skrevet

Kris du trenger ikke å gni det inn. 😑 Det holder mer en nokk at en person sier det der, det med styggedommen.

Skulle ønske at Kris85 ikke brakte ordet "styggedommen" videre.

PS: Jeg vet at ingen av dere mente noe vondt ment med det. 😃 Men syns bare at det ble litt overvelidig, når Kris brakte det ordet videre. Det er bare det. 😑

Skrevet

Jeg skulle ønske styggedommen ble tolket like uskyldig og vakkert som jomfrudommen - selv om kanskje fordommen blir bragt videre langt ut i alderdommen. Vi får bare håpe at fattigdommen holdes utenfor. Men det vet vi når vårflommen legger grunnlaget for brudgommen som har gjemt gifteringen i baklommen. Søtt som honningblommen som surrer rundt her på eiendommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...