Gå til innhold

Skulle ønske... -leken

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Samme her.

Skulle ønske Kris85 forsto mine problemer, for såvidt motsatt også. Sånn at vi slapp å bli frustrert over for hver andre. 😖

Jah, jeg vet at jeg forventer litt mye her nå. Men, det er bare slik jeg er.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter i en behagelig joggebukse og gleder meg til frihelg. Har det ganske komfortabelt akkurat nå.

Skulle ønske jeg ikke hadde et verkende kne.

Skrevet (endret)

Kneet mit er helt fin nå, så ikke her.

Skulle ønske tidsportalen var oppfunnet. Sånn at alt det man bestiller kommer lite fort når man har aktivert kjøpet. Kan være kjedelig å vente i noen par uker for at orderen har ankommet.

Skrevet (endret)

Jeg kan danse, men aldri danset samba. Apropo dansing, år og dager jeg har danset nå.

Skulle ønske at @Scarvo, @SprengeMobil, @Halo: Combat Evolved, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @N-4K0, @Pliscin, @Arizona, @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, @Ciaran og Ciara bodde her jeg bor, som nabo over veien/gjeret. Da kunne vi ha besøkt hver andre. 😊😊😊

• Liker 2
Skrevet

Ikke jeg. Trives godt med å være anonym her inne, selv om jeg riktignok har avslørt enkelte ting om meg selv jeg senere har angret på.

Skulle ønske flere elsket fotball.

Skrevet

Jeg også. Kult at det er kommet et ordentlig tilbud til de som faktisk er gode i E-sport.

Skulle ønske jeg ikke hadde mistet kontakt med enkelte jeg tidligere tilbrakte tid i lag med. 

Skrevet
Scarvo skrev (12 timer siden):

Jeg også. Kult at det er kommet et ordentlig tilbud til de som faktisk er gode i E-sport.

Skulle ønske jeg ikke hadde mistet kontakt med enkelte jeg tidligere tilbrakte tid i lag med. 

Jeg trudde at du ikke likte data/tv spill, Scar. 😕

Tilbake til leken:

Samme her.

Skulle ønske man kunne fremdeles kunne kjøpe Pasta al Pesto på matbutikken. Min all time favoritt pastarett.

2991.jpg.ad44e98aa188ac818dfd32dd00b2c678.jpg

Skrevet
TheDarkSycamore - SCM skrev (På 25.2.2021 den 8.19):

Jeg trudde at du ikke likte data/tv spill, Scar. 😕

Gjør ikke det, men jeg syntes likevel det er kult at de som liker det når får mulighet til å drive med hobbyen sin på fulltid.

Har aldri smakt den.

Skulle ønske jeg var flinkere til å lage mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...