Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk Muntlig Eksamen 10 trinn


Anbefalte innlegg

Fekk nettopp vite at eg kom opp i Engelsk muntlig i eksamen. Det er ein av dei verste fage eg kunne komme opp i. Fekk 3 i muntlig og 3 i skriftlig. Korleis burde eg øve når eg nettopp fekk vite faget? Korleis skal eg forberede meg imorra når eg får vite oppgåva? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her vil jeg anbefale deg å snakke med en engelsklærer på skolen din - som helt sikkert har mye erfaring og kan hjelpe deg.

 

Lykke til

 

-B

Ho sa at vi måtte kunne alle tekstane i New Flight 3 og filmane Romeo and Juliet og Forrest Gump. Eg har no lest igjennom alle 32 tekstane i textbook og no skriver eg ned hovedpersonane og samandrag av alle tekstane. Og etter det skal eg søke på short summary av Romeo and Juliet og Forrest gump og skrive alt om dei. Noe meir eg burde gjøre? Har spørt noen av vennene mine om kva eg burde gjøre og dei sa at dei lagde powerpoint før dei fekk vite oppgåva til engelsk, lurt å gjøre? Kor masse teller uttalelsen i engelsk? Uttalelsen min suger, snakker engelsk/norsk. Noe eg burde gjøre der for å forbedre meg?

Endret av simenlll
Lenke til kommentar

Det er svært vanskelig å si hvordan du skal forberede deg når vi ikke kjenner deg personlig. Som skrevet over, snakk med Englesk lærern din :) Men siden du sier uttalelsen din ikke er noe bra så burde du øve på det også. Øv på ting du synes er litt vanskelig og spør lærern din om veiledning hvis du lurer på noe. Det viser at du er interessert og ønsker å øve på feilene dine. Masse lykke til :)

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...