Gå til innhold

Se The Last of Us Part II i aksjon


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om reaksjoner som vitner mer om at man ser ut til å føle avsky av å se to kvinner kysse kan bli direkte koblet til konseptet "vold som makt". Mulig det er noen her som reagerer på hvordan tarmer henger og slenger ut av magen på en fyr i traileren, men da har de i så fall vært utrolig dårlig til å få det fram etter som alt jeg har fått ut av de fleste postene her som har reagert veldig negativt er at de sier det er en SJW agenda eller lignende (neo Marxistisk ble til og med påstått her, jeg står godt planta på høyre siden politisk og synes det er kjempebra med mer framstilling av forhold på tvers av rase og kjønnsgrenser) som blir pushet heller enn en kritikk på voldskildringene.

 

Man kan mene hva man vil om det meste selv om noen av de mest negative meningene her bare får meg til å himle med øynene, men for min del så blir det noe ekstremt arkaisk ved å reagere som om synden står over landet når to kvinner kysser i en trailer for et spill. Hadde brydd meg like lite om det var to menn som gjorde det også, hovedpoenget for min del blir at det er en del av et storyfokusert spill og da blir karakterbakgrunn og relasjoner viktige. Hadde det vært en trailer for et Doom spill og Doom Marine plutselig hadde tungekyssa med en tilfeldig mann hadde jo hele greia vært noe vannvittig påtvunget, men TLoU er og blir et historiefokusert spill hvor karakterene er i fokus og da blir det jo noe med bakgrunnen til de som er viktig å få vist. Om det kommer godt nok fram i en trailer eller ikke kan kanskje være en annen diskusjon, men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...