Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sonans nettstudier?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt råd. Vet det er en del tråder ang. nettstudier osv., men skriver en ny likevel. 

 

Det har seg sånn at jeg vil forbedre norsk hovedmål og sidemål karakteren min, og derfor vurderer jeg å melde meg på Sonans' nettstudier ettersom det skaper fleksibilitet for meg. Jeg skal ta eksamen til jul. Har 3 i hovedmål og sidemål, og 4 på eksamen i hovedmål, men målet er å få en 4-er eller bedre (helst 5 eller 6) som erstatter 3-erne. Har ikke tenkt til å ta muntlig. Tenker egentlig at det er lurt å få undervisning ettersom jeg kan få rettet oppgaver jeg skriver osv. :)

I sensorveiledningen står det en rubrikk a la følgende: "Hovedinntrykk av besvarelsen". Ettersom det er vanskelig for meg å vite hvilket inntrykk sensor har av oppgaven min tenker jeg det er lurt med undervisning og veiledning via nettstudier, selv om jeg vet at det finnes drøssevis av eksempeloppgaver osv.. Har noen erfaringer med Sonans eller andre nettstudier i norsk?

 

Uff dette var vanskelig... Hva tenker folk? Hva bør jeg gjøre? Droppe undervisning? Tusen takk på forhånd! :)

Endret av Pepsimax94
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...