Gå til innhold

Telefon ble «stygg» etter reparasjon


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er posta rett. Jeg har hatt en telefon inne til reparasjon som har fått bytta skjerm. Det virker det som om hele frontdelen og sidene er ny, bortsett fra baksiden. Der kjenner jeg igjen mikromerkene jeg hadde før jeg sendte den inn.

 

Telefonen har nå blitt «stygg» som følge av verkstedets inngripen. De må jo ha åpnet telefonen på en eller annen måte, og jeg ser et langt, tydelig merke hvor de har åpnet opp telefonen. Det mangler en liten bit av bakdekslet i overgangen til den ene siden, ser det ut som. Dette ser for øyeblikket ut til å kun være kosmetisk.

 

Jeg sitter igjen med en følelse av å ikke være så fornøyd. Er dette noe jeg kan ta igjen med selger/verksted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er posta rett. Jeg har hatt en telefon inne til reparasjon som har fått bytta skjerm. Det virker det som om hele frontdelen og sidene er ny, bortsett fra baksiden. Der kjenner jeg igjen mikromerkene jeg hadde før jeg sendte den inn.

 

Telefonen har nå blitt «stygg» som følge av verkstedets inngripen. De må jo ha åpnet telefonen på en eller annen måte, og jeg ser et langt, tydelig merke hvor de har åpnet opp telefonen. Det mangler en liten bit av bakdekslet i overgangen til den ene siden, ser det ut som. Dette ser for øyeblikket ut til å kun være kosmetisk.

 

Jeg sitter igjen med en følelse av å ikke være så fornøyd. Er dette noe jeg kan ta igjen med selger/verksted?

 

Du bør klage på dette ja. De skal jo ikke skade telefonen din når de har den inne til reparasjon. Tok du det via butikken der du handlet telefonen? Da bør du i hvert fall klage og kreve ny telefon. 

Lenke til kommentar

Ja, all kommunikasjon gikk via butikken. Jeg skal forsøke å se hva jeg har «skrevet under på» da jeg sendte inn telefonen, i og med at det kanskje er en slags klausul om at de faktisk må åpne telefonen og kan lage merker etc.

Lenke til kommentar

Hvilken telefon gjelder det?

Mange er veldig vanskelige å få åpnet og man må bruke mye makt for at limet skal løsne så lett å lage merker.

 

At telefoner i dag skal være vanntette gjør det hele mye værre da dem er limt ekstra godt.

 

Men du kan nok klage ja. Hadde min gamle Note 4 inne på en garantisak for noen år siden da den plutselig streiket. Da hadde dem byttet hele rammen rundt telefonen og til tross for at det bare var hovedkortet som var gåent. Tipper det ble skadet under demonteringen.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Det er en LG G6, som er vanntett. Det er en «sprekk» i overgangen, men sprekken er dekket av gjennomsiktig glass eller plastikk, slik at jeg ikke kommer til med f.eks. fingrene. Så det virker som om helheten er intakt, men det er upent å se på likevel.

Prøvde å ta bilde av det, men det vises ikke spesielt godt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...