Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, dette kommer du sikkert ikke til å like; men nå har du ødelagt hele designet. Likte myyyeee bedre den tildligere looken. Menmen, siden du tror du skal holde deg til den så.. Jeg synes den andre var myckket bettre iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, syntes den var søt jeg, men ok, endte opp med dette, og tror jeg holder meg til den. http://home.chello.no/~alexholm/

vet ikke hvilken tidligere det er snakk om her, men jeg likte ikke helt den som er oppe nå.. fargevalget var litt skarpt. må nesten ha :cool: på.

synes også at skriften trygt kan bli mindre. om du er fast bestemt på å ha designet du har nå. kanskje en litt annen farge om ikke annet i headeren og

Skrevet

Hehe, jau, endret litt på header og fargen, et lite hakk mindre størrelse på font ellers det samme ;) Siden finner dere på WWW knappen på profilen min.

Skrevet

Likte ikkje verken farge eller motiv eller noke som helst med banneren, prøv å lag en ny;)

Bakgrunnsfargen var i og for seg behagelig å sjå på, den var ikkje for dominant, men heller ikkje grå og kjedelig. BTW, har du brukt samme farge som www.opera.com kanskje?? :)

Ellers er sida strøken! :D

Skrevet

Hadde vært morro å kunne laget resten av siden i samme stil som header.. men jeg er fattig på ideer her. Utforming av header var egentlig en "tilfeldighet", sikkert derfor den ble bra i mine øyne. Resten blir litt firkantet kan man si, siden man bare bruke html/css til å lage resten av layout.

Skrevet
Hadde vært morro å kunne laget resten av siden i samme stil som header.. men jeg er fattig på ideer her. Utforming av header var egentlig en "tilfeldighet", sikkert derfor den ble bra i mine øyne. Resten blir litt firkantet kan man si, siden man bare bruke html/css til å lage resten av layout.

det burde jo gå ann å lage en meny i samma stilen i hvertfall, til og med uten flash :p

Skrevet
Litt FOR enkel etter min smak... Og hvis det er meninga å ha den enkel, så er den enklere enn det...

Fonten ble litt for stor synes jeg...

Men fortsatt en sweeeet begynnelse!

ja ganske enig

Skrevet

neeeat!!! :D detta likte jeg übermasse!!!! :D

menneh.. synes kanskje at bordern runst ikke passa helt..

overskrift-fontene passer BRA synes jeg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...