Gå til innhold

GUIDE: Batteri versus bensin Gamle travere utfordres av siste skrik innen batteri-drevne maskiner


Anbefalte innlegg

Jeg har en Bosch 36V klipper, som jeg kjøpte på kampanje for 3500,- som hadde med to batteri. Når jeg er ferdig med første batteriet, lades det til 80% på den tiden det tar før batteri nummer to er tomt.

 

Slik får jeg klippet to mål plen uten noe stopp annet enn å bytte batteri. Det eneste jeg har å utsette på klipperen, er at jeg skulle ønske den hadde større klippebredde, men nå er det bare en gang i året jeg må klippe så mye, siden 80% av de to målene er fellesareal som går på rundgang i nabolaget.

 

Skulle jeg ha klippet to mål selv gjennom hele sommeren hadde jeg kjøpt meg en plentraktor.

 

Har hatt den siden 2012, og batteriene har fortsatt god kapasitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og med det slår jeg et slag for økt avgift på alt som avgir uforholdsmessig mye mer lyd enn nødvendig i hagen.

 

Det er ingenting som er mer irriterende enn naboer som klipper plenen, hekken eller trærne i timesvis når man forsøker å nyte en sommerkveld på terrassen. Det hadde vært uglesett om jeg blastet AC/DC på fullt volum over hele nabolaget så hvorfor skal jeg utsettes for øredøvende motorlyd på den måten? Og mens hele nabolaget flykter inn for å skjerme seg fra lyden står vedkommende og nyter sola med hørselvern og litt rolig musikk.

 

Det er for meg helt sprøtt!

Mer sprøtt at folk kjøper bensinklipper til vanlig lite hageareal. Ekstremt med støy og eksoslegging av nabolaget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...