Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 15


Anbefalte innlegg

Syns heller ikke wd diskene mine bråker, og jeg har 3..kommer vel ann på kabinette man har, og hvordan de er plassert. Men har en 45 gigs ibm og den bråker! Psu,cpu vifta og de andre viftene i kabinette bråker jo mye mer hos meg...wd er RASKE,billige og lite feil med. Hvem vil vel ha samsung eller noe annet trege disker? Ikke jeg nei.

I en test av PC World kom faktisk WD disken (tror det var en 250gb) dårligst ut. Den hadde stort sett dårligst ytelse, og støyet mest. Samsung disken var den mest stillegående, og hadde ganske god ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns heller ikke wd diskene mine bråker, og jeg har 3..kommer vel ann på kabinette man har, og hvordan de er plassert. Men har en 45 gigs ibm og den bråker! Psu,cpu vifta og de andre viftene i kabinette bråker jo mye mer hos meg...wd er RASKE,billige og lite feil med. Hvem vil vel ha samsung eller noe annet trege disker? Ikke jeg nei.

I en test av PC World kom faktisk WD disken (tror det var en 250gb) dårligst ut. Den hadde stort sett dårligst ytelse, og støyet mest. Samsung disken var den mest stillegående, og hadde ganske god ytelse.

Har ikke 250 gigern til wd, men 2x120 og 1x200 gig wd. alle sp ed. Synes iallefall ikke de bråker. ingen sånn knatre lyd som med ibmen min. Har oxo en 250 gigs maxtor extern usb 2 disk, den er ikke mulig å høre noe fra. Og div. gamle disker fra seagate og ibm. De lager knatrelyder og det er irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...