Gå til innhold

[Løst] Veldig usikker


Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er ei dame i 20-åra, som snart skal kjøpe meg nye jeans for første gang på mange år (har gått opp 30 kg i vekt siden sist jeg kjøpte bukser...) og har blitt veldig forvirret av størrelsene.

Jeg aner ikke hva slags størrelse jeg nå bruker, og i følge størrelsesguiden hos nettbutikken jeg skal handle fra, så har jeg alt fra størrelse 46 til 56 :O 

Skal man gå etter hoftemål eller midjemål? Butikkene har jo ulike cm-mål for de samme størrelsene (mitt intrykk i affal..)

Endret av Dead_Angel_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for tips, men desverre ikke. De har ikke engang målene i livvidden :O Cubus og H&M har desverre ikke størrelser for oss litt større.. Jeg går etter størrelsesguiden hos bonprix.no, men det er vanskelig å finne ut nøyaktig siden alle kjeder har ulike mål på de samme størrelsene. Veit ikke om man ska gå kun etter hoftemål? Isåfall blir svaret enkelt på hvilken størrelse =)

Lenke til kommentar

Gå til en butikk, prøv en bukse, finn ut størrelsen din, bestill på nett?

Ja, e det jeg har funnet ut at jeg må gjøre. Problemet e at de forskjellige butikkene bruker forskjellige mål for like størrelser, så spørsmålet har egentlig blitt om man ska gå etter hoftemål eller midjemål =) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

altså, hvis du er 150cm ved hofter og 100cm ved midje, så kjøper du en bukse som er 150cm ved hofter og 100cm ved midje, er rimeig uvesentlig hva slags størrelse de kaller det.

 

men uansett så er det best å kjøpe bukser i butikk da passform kan vrigjere voldsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...