Gå til innhold

TEST: Nokia 7 Plus


Anbefalte innlegg

Hatt denne i 6 uker nå, så nå er det på tide å sende den inn på service pga dårlig kontakt i laderkontakten.

 

Tydeligvis et utbredt problem alle Nokia 7 Plus har om man søker på det.

 

Jalla.. Ellers ok telefon, men er treig i reaksjonen i daglig bruk, og selvfølgelig ikke like brukervennlig som min gamle iPhone.

 

Zooming med kameraet i snap funker heller ikke etter at en har tatt bilde med vanlig kamera. Må restarte telefonen, da funker det helt til en starter den vanlige kameraappen :p Jalla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt denne i 6 uker nå, så nå er det på tide å sende den inn på service pga dårlig kontakt i laderkontakten.

 

Tydeligvis et utbredt problem alle Nokia 7 Plus har om man søker på det.

 

Jalla.. Ellers ok telefon, men er treig i reaksjonen i daglig bruk, og selvfølgelig ikke like brukervennlig som min gamle iPhone.

 

Zooming med kameraet i snap funker heller ikke etter at en har tatt bilde med vanlig kamera. Må restarte telefonen, da funker det helt til en starter den vanlige kameraappen :p Jalla

Har hatt min i straks ett år og jeg har ikke opplevd slike problemer. Det som derimot skjer titt og ofte er at skjermer fryser eller stoppe opp et lite øyeblikk. Det løses ved å låse telefonen og låse den opp igjen..så går det en stund igjen.

Dette begynte først på sensommeren i fjor, men forsvant etter en oppdatering, nå er det på’n igjen men det er ikke all verdens krise.. veldig godt fornøyd med fonen og ganske fornøyd med prisen :)

Lenke til kommentar

Kjøpte en Nokia 7 Plus for 1 mnd siden. Måtte på den tiden levere tilbake to utgaver pga av samme feil begge ganger. Skjermen gikk i svart, selv om mobilen var på. Veldig skuffet! Var gøy å ha Nokia igjen! :)

Synes også at fingersensoren ikke var så presis som på min forrige da (Honor 8).

 

Men nå sitter jeg igjen med et gavekort på Elkjøp uten at jeg vet hvilken telefon jeg skal kjøpe meg.  Xiaomi Mi A2 frister, men skremt av dårlig batteri :(

Første telefon jeg har med fingersensor...superfornøyd, synes den er rask og presis. Funker fjell, har aldri hatt behov for å re-registrere noe. Eneste gang den ikke responderer er med for våt finger, men det er vel ikke akkurat et problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...