Gå til innhold

YouTube lanserer strømmetjeneste for musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge kan ikke velges i landsoversikten hvis man ønsker varsling om når tjenesten blir tilgjengelig her ... så da blir jo følgende litt meningsløst å skrive:

 

"...og Norge nevnes spesifikt blant landene som får tjenesten ganske snart. "

 

Det var rart. Jeg registrerte meg i går, og kunne da velge Norge. I dag er valget borte.

 

Men Google skriver i sin blogg: "We’ll also soon be launching in Austria, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Norway, Russia, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom."

Lenke til kommentar

De har det, YouTube Red omdøpes til YouTube Premium og skal også bli tilgjengelig i Norge samtidig som YouTube Music. Problemet er bare det at Google er fryktelig vage i bloggposten så alt vi har å gå ut ifra er "very soon" som jo kan bety alt fra dager, til uker og kanskje til og med måneder...

 

Da kan jeg endelig slutte med VyprVPN bare for å få tilgang på reklamefri YouTube, og for å få bakgrunngsavspilling på iOS...

 

Men det er ikke bare tilgjengeligheten de er veldig vage om, de sier heller ingenting om familiepriser. De tilbyr Family Plan til både YouTube Red og Google Play Music per i dag men det står absolutt ingenting om familiepriser til YouTube Premium og YouTube Music og de sier absolutt ingenting om hva som skjer med eksisterende brukere som allerede har YouTube Red eller Google Play Music og Family Plan.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...