Gå til innhold

Someone 's watching


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Watching me...

I sava for et blikk! Traff med en gang jeg så siden...vet ikke helt om jeg får sove nå...siden noen holder øye med en...Huldra?

 

Kreativ fotolek med dobbelteksponering (?) Moro å leke seg litt, midt i alt alvoret rundt forbi:-)

Lenke til kommentar

Watching me...

I sava for et blikk! Traff med en gang jeg så siden...vet ikke helt om jeg får sove nå...siden noen holder øye med en...Huldra?

 

Kreativ fotolek med dobbelteksponering (?) Moro å leke seg litt, midt i alt alvoret rundt forbi:-)

 

Jeg håper du fikk sove Pål! Det var et rimelig creepy bilde, men jeg var i et litt slikt lekent og fandenivoldsk humør i går kveld. :D

Det er ikke så lett dette med dobbelteksponering, men det er ganske artig. :)

Jeg regner ikke med å fa så mange kommentarer på dette, men noen visninger blir det kanskje....hvis folk tørr..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Mystikk i et portrett ved hjelp av dobbelteksponering ., flott og kreativt -

Hvilken fremgangsmåte brukte du på bildet ?

 

Alrc

Lenke til kommentar

Mystikk i et portrett ved hjelp av dobbelteksponering ., flott og kreativt -

Hvilken fremgangsmåte brukte du på bildet ?

 

Alrc

 

Hei Alec! :)

 

Jeg fant først et litt nøytralt bilde med trær, så la jeg portrettet oppå og justerte det inn mellom trærne slik jeg syntes det passet. Klippet det hele til. Så konverterte jeg til sort hvitt, justerte litt på kontrast og slikt og fremhevet øynene litt ekstra for ekstra creepyness. Alt er gjort i Snapseed på mindre enn ti minutter :D Det er et utrolig lettvint redigeringsprogram som mange bare fnyser av. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...