Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare hvis du liker personen.

Har du vært dritings og havnet til sengs med et takras er det ikke normalt

Haha, jævlig bra formulert, Invader Zim ;) De få gangene jeg har hatt en One night'er, har det sjelden blitt noe dagen derpå, for å si det sånn. Ikke nødvendigvis fordi h*n så ut som et takras, men fordi det bare ble så kleeeeint. Bare å komme seg hjem eller hive h*n ut. Det var vel en gang eller to vi koste litt, sexet litt, spiste frokost sammen, dusjet sammen og avtalte å treffes senere eller bare gikk i hver v å r retning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt ganske få ons.

De gangene det har skjedd har jeg vanligvis vært så dritings at jeg plutselig våkner ved siden av et kvinnemenneske jeg personlig aldri har sett før og da vil jeg vanligvis hjem så fort som mulig :p jeg føler ikke de situasjoner teller hehe.

 

Jeg har stort sett alltid vært i forhold eller med faste partnere så jeg har ikke så mye erfaring med slikt.

 

Mitt forrige forhold startet som et ons hvor jeg var oppegående. Det ble sex på natten, sex på morgenen etterpå og flere ganger hjemme hos henne når jeg kjørte henne hjem. Så hvis jeg velger personen ved mine fulle fem så vil jeg nok ha mer også dagen etter.

 

Men vanligvis når jeg er på byen er jeg mer tilbøyelig til å bli med pianisten :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...