djplaya Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 (endret) Nå hadde jeg en ca 15 downloads som lå og var halvferdige kansje på eMule , så klikka det for maskinen og den reboota , og alle filene blei borte Men dem ligger nok i temp mappa til emule , men er det noen måte jeg kan fikse det ? er vel sikkert 10 gb tapt download Orker ikke laste det på nytt Hvis jeg tar System Restore , funker det da ? For det første så funka ikke restore , for det andre så føkka det norton her og , lol @ ms Endret 14. desember 2003 av djplaya
Møkkalasset Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Jaja sitter du der og laster 10 gb i warez.
oizann Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 haha,det er egen funksjon for dette i emule,sjekk temp folderen,er noen filer som heter xxx.met.bak fjern den siste .bak så det blir slik xxx.met
djplaya Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Skrevet 14. desember 2003 haha,det er egen funksjon for dette i emule,sjekk temp folderen,er noen filer som heter xxx.met.bak fjern den siste .bak så det blir slik xxx.met Det går jo ikke , for alle de filnavnene eksisterer fra føra
djplaya Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Skrevet 14. desember 2003 (endret) Og hva skjer da Oizann ? Edit ; Det funka fårlig Endret 14. desember 2003 av djplaya
oizann Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 funka fint for meg.det som er hele vitsen med .bak filene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå